Archives

All posts for the month May, 2012

Ain Tetek Segar

Published May 16, 2012 by diarisangap

Wawa Tetek

Published May 16, 2012 by diarisangap

Tudung Seksi Nampak Dada 5

Published May 16, 2012 by diarisangap

anna yang gila seks

Published May 16, 2012 by diarisangap


mak aihh hang pa cerita macam betul …padahal membuhung lebih ni maih orang lama nak cerita pulak…real punya..
Masa tu aku kat KL baru duduk kat situ 3 bulan … satu hari tu aku balik dari kampung ..masa dalam bas tu aku ushar sorang awek tu…pergh cun gila…pas tu awek tu perasan aku ushar dia…mas turun dari bas aku jalan belakang dia….alih alih dia tegur…abang nak ikut i ke? ..aku pun apa lagi mula la mengayat..pas tu kami gi dataran ….lepak sembang sembang…pas tu aku ajak dia makan kat cm restoran rasa utara….pas tu dah lewat dah.. dia kata dia nak balik dah..aku kata rileks aaa bukan ada laki pun kalau balik awai…pas tu dia kata memang tak ada tapi dari jalan jalan baik balik rumah kalau nak ikut jom lah…mak aihh aku pun terkejut kejap..apa lagi naik bas la aku ngan dia gi rumah dia. sampai kat rumah dia actually bukan rumah pun bilik aje..atas rumah kedai somewhere kat jalan ipoh …aku pun tengok album dia ..dia pi mandi . bila dia habih mandi keluar bilik air berkemban ngan towel….perghhh ngan titik titik air kat atas tetek dia ..rambut basah…bau wangi …tak tahan pak cik …terus aku grab dia buh cemolot dengan rakusnya…awek ni aku ingat dah biasa la buat projek …dia tak tolak pun..melawan tarik dan sedut lagi ada…aku bukak towel..bogel la dia…pas tu aku ramas tetek dia tegang macam getah buku wa cakap lu…pas tu dia start to be aggresive…dia bukak baju aku seluar aku dan underwear aku …terus dia melutut depan aku…dan pas tu dia buh serlom (blow job)….asyikkkkk….ngan telo telo dia sapu..aku pun mula la belagak macam pelakun blue…aku hentak batang aku terus masuk penuh dalam mulut dia…termuntah air liur awek tu…aku apa peduli lantak lah after all bukan awek steady pun dalam kepala pikir nak one night stand aje…pas tu aku tolak dia atas lantai…sku ksngksng ksn kski dis luas luas..aku pulak menservis dia ..aku jilat kelentit dia..wangi cipap dia sebab baru mandi kalau tak…tak kuasa aku nak jilat aku jolok jari hantu dalam lobang dia pas tu tambah jari telunjuk…berair-air cipap awek tu..pas tu aku tengok bontot dia dah terangkat angkat..tangan tak tentu arah…mulut bising orghh arghhh orghh arghh…tau tau dia tarik rammbut aku..kaki dia kejang….climaxs dah awek tu rupanya..baru dia tau penangan lidah aku…aku carry on jilat lagi..lama gak pas tu dia dah tak boleh tahan …dia bangun…baring kan aku ..terus kangkang kan kaki dia sambil mencangkung dan …celup celup terus dia masukkan batang aku ….perghh dia duduk kat atas sambil mengayak ayak memang exprience awek ni. macam macam style aku bikin…doggy la side by side la macam macam la….dan seperti biasa dah bersetubuh tu sure la pancut…aku pun masa dekat nak pancut…tarik batang aku sebab aku tak berkondom…aku pancut atas muka dia…on the face sebijik macam cerita blue…wa cakap lu….
sejak hari tu aku kerap jumpa dia …aku tau dia ada balak steady..dia yang cerita..balak dia pilot MAS…tapi selalu tak ada…so apa lagi aku la yang belasah sapa suruh tinggal kan awek yang gila seks macam tu . Sekang ni aku dah kawin..ngan awek sekampung ngan aku…dah ada anak dua pun…so aku dah bertobat la dari melakukan ZINA. Untuk mamat mamat yang baca cerita ni…satu aku nak pesan….buat la jahat bebanyak masa bujang tapi bila dah kawin jadilah suami mithali …bini kena jaga bebaik beb..nanti kang dia makan luar..sapa yang malu..kau orang jugak.

Anjingku & Kak Lin

Published May 16, 2012 by diarisangap


Hi semua..pasti anda menantikan satu kisah nyata untuk dijadikan teman,
bukan kisah ciptaan sesetengah penulis di sini.Aku sudah pun membaca semua
kisah dalam My first time ni..dan aku dapati kebanyakan dari ceritanya adalah sekadar rekaan sahaja.Aku ada satu pengalaman yang mungkin menarik minat anda semua.
Aku perkenalkan diri aku yang sebenarnya.Nama aku Chew Mei, berbangsa cina yang menetap di Malaysia.Aku tinggal di Hi Country, Johor dan sekarang berumur 18tahun.
Bermulanya kisah aku bila aku berumur 15 tahun.Memandangkan ayahku seorang tauke restoran di lima cawangan di sini.., aku bolehlah dikatakan hidup dengan mewah sekali.
Setiap apa yang aku pinta, pasti dapat dan tertunai.Inilah kebanyakan remaja sebaya denganku inginkan.Bebas dan Mewah.Tapi, ia benar-benar telah merosakkan hidup aku, sekarang.
Pada hari jadiku yang ke 15, ayahku telah membelikanku seekor anjing Rottweiler yang berbadan besar dan hitam.Kata ayahku, ia adalah bakal kawanku semasa ketiadaannya di rumah.
Untuk pengetahuan semua, ibuku telah lama meninggal dunia, sejak 3 tahun lalu.Yang tinggal di rumah hanyalah aku dan seorang pembantu rumah yang ku panggil Kak Lin.
Aku amat berterima kasih pada ayahku yang ku anggap sangat prihatin padaku selama ini.Memandangkan aku tiada teman di rumah, selain Kak Lin, anjing yang ku gelar
Simpson itulah yang menjadi teman baikku selepas aku pulang dari sekolah.
Pada suatu hari, Kak Lin meminta kebenaran dari ayahku untuk pulang ke rumahnya yang cuma selang 3 rumah dari rumahku..Katanya, ibunya sakit kuat di rumah dan ayahku memberi
Kak Lin kebenaran keluar dengan syarat makanan untukku sudah siap disediakan.Ayahku terpaksa menjaga restorannya di Pontian.Oleh itu, aku ditinggalkan keseorangan di rumah selepas
aku pulang dari sekolah.Memandangkan hari itu hari Jumaat, aku pulang agak lewat ke rumah kerana memikirkan tiada orang juga di rumah.Lagipun, keesokan harinya cuti hujung minggu.
Setelah puas merayau dan membeli sedikit losyen muka dan makanan anjing, aku pulang ke rumah dengan keadaan letih.
Tiba sahaja di rumah, Simpson sudah sedia menunggu aku untuk makanannya.Aku terasa amat letih hari itu tetapi memandangkan Simpson sudah pun kelihatan amat lapar,aku segera menuangkan
makanannya ke dalam mangkuk khas untuknya.Selepas itu, aku bergegas ke bilikku untuk menukar pakaian dan mandi.Kerana letih dan tiada orang di rumah, aku langsung tidak berpakaian ketika
keluar dari bilikku, hanya memegang tuala mandi dan losyen muka.
Tanpa membuang masa, aku segera ke bilik air dan terus mandi.Bila badanku sudah terasa segar, aku balik ke bilik dan melintasi Simpson.Aku lihat Simpson dalam keadaan yang berlainan
sebelum ini selepas dia melihat aku.Aku segera mengambilnya dan mendukung manja, walaupun dia amat berat.Aku membawa Simpson ke bilikku.Aku baring di atas katil sambil di ikuti Simpson.
Simpson amat manja hari ini berbanding sebelumnya.Aku bingkas bangun lalu ke loker pakaianku, di tepi katilku itu.Simpson ikut sama dan tiba-tiba Simpson menjilat betisku.Memang jilatan
Simpson sudah biasa bagiku, tetapi, hari ini aku berasa satu keadaan ganjil pada diriku.Aku rasa seperti di awangan setelah Simpson melakukannya.Aku jadi tak keruan dek kerana Simpson
begitu lain hari ini.Aku batalkan niat untuk mengambil baju dan duduk semula di katil.
Selepas aku duduk, Simpson mengangkangkan kedua kaki depannya dan mendakap peha aku,lalu menjilat sekitar paha aku.Aku terasa amat sedap diperlakukan sedemikian, dan terus membiarkannya.
Simpson semakin tergoncang dan menuju ke kemaluanku.Ia seperti terhidu sesuatu, manakan tidak aku baru sahaja lepas mandi dan tidak berpakaian lagi.Setelah pasti di mana, Simpson terus
menjenguk mukanya ke kemaluanku dan dijilatnya.Badanku terasa seperti terkena kejutan elektrik dan terdongak kepala aku ke atas menahan sedap yang sukar digambarkan.Secara tak sedar, aku
meluaskan lagi kangkanganku dan menerima tujahan lidah Simpson lebih banyak dan kerap.Seperti berada di syurga, aku dah tak mampu menahan dan terasa macam nak ‘kencing’ dan melepaskan
‘beban’ yang berat.Tanpa sempat ditahan, aku ter’kencing’ dan Simpson masih menjilatnya, bahkan semakin kerap kerana dia sudah terhidu bauan enak yang keluar dari kemaluanku…
Terlalu asyik dengan jilatan Simpson, tanganku merayap ke tubuh Simpson yang ‘sasa’ itu dan terkena pada sesuatu ‘benda’ panas di sekitar duburnya.Ia kurasakan semakin keluar dari dalam
badan Simpson dan kemerah-merahan.Aku mencapai ‘benda’ itu, tanpa sedar dan mengusapnya seperti aku usap anak patung Barbie ku.Semakin diusap, semakin membesar ‘benda’(kemaluan Simpson)
dan semakin kemerahan.Secara automatik, aku menarik kemaluan Simpson dan melepaskannya kembali berulangkali.Tujuan asalku untuk ‘mengeluarkan’ kemaluan Simpson semungkin boleh.Simpson
terikut-ikut dengan hayunan tanganku dan ini membuatkan lidahnya sekejap sentuh, sekejap tidak pada kemaluanku.Aku bertambah geli dengannya dan semakin laju aku menggoncangnya.
Setelah aku menolak mulut Simpson ke tepi, aku mengangkatnya dan baringkannya di atas katil aku dalam keadaan mengangkang.Kemaluannya yang sudah terjulur keluar, aku tarik dan suakan
ke mulut ku dan aku cuba menghisapnya.Kemaluan Simpson amat panjang bagiku, yang belum pernah melihat kemaluan lelaki dan binatang jantan lain.Setengah darinya sahaja aku berjaya masukkan
ke dalam mulutku, dan terus aku sorong tarik di mulutku.Perasaan geli timbul juga tetapi perasaan berdebar-debar menahanku dari memuntahkan kemaluan Simpson keluar.Setelah lama, Simpson
tiba-tiba ter’kencing’ dalam mulutku.Aku segera menarik keluar kemaluan Simpson, tetapi sudah terlambat.Airnya sudah penuh di mulutku, dan terjuih sedikit dari bibir.Aku telan kesemuanya,
kerana aku paling benci bila aku muntah.Tanganku masih lagi memegang kemaluan Simpson, dan Simpson cuba bangun dari katilku.Aku melepaskannya, dan Simpson terus menuju ke kemaluanku.
Dijilatnya lagi dan aku sudah tidak tahan geli bercampur sedap, terus menolaknya ke tepi.Simpson tetap mahukan aku dan ketika aku bangun dari posisi membaring, Simpson meluru kepadaku
dan merangkul pinggangku.
Dia terus mengacukan kemaluannya ke kemaluanku, agar dapat dia merasai lubang kemaluanku.Aku seperti sudah lupa dunia, cuba menyuakan lubangku ke hadapan.Aku
memegang kemaluan Simpson dan menyuakan ke kemaluanku.Secara perlahan-lahan, aku masukkan sedikit demi sedikit.Pada mulanya, memang terasa geli, setelah aku masukkan lagi, aku berasa
sakit yang amat sangat, dan aku menolak lagi Simpson ke tepi.Aku lihat, kemaluanku berdarah dan rasa sakit yang amat sangat semakin kuat kurasakan.
Tetapi, aku yang sudah lupa diri,tidak putus asa.Aku terus pula menyuakan kemaluan Simpson ke lubang duburku.Seperti tadi, aku masukkan kemaluan Simpson perlahan-lahan, dan kali ini,
kurang sedikit rasa sakit dari tadi.Aku terus lagi memasukkan kemaluan Simpsonpsonpson ke dalam duburku dan tiba di pertengahan, aku tarik keluar.Aku dapati terdapat sedikit najis aku
terlekat pada hujung kemaluan Simpson.Aku tidak tahu apa yang harus aku buat untuk memastikan kemaluan Simpson bergerak lancar dalam duburku.Lalu ku cuba masukkan sedikit air biasa ke
dalam duburku, dan aku cuba masukkan sebatang pensil.Namun, masih terdapat najis di hujung pensil itu.Aku segera mencapai losyen muka yang ku beli tadi dan aku masukkan sedikit demi
sedikit kedalam duburku dan ku sapukan juga pensil tadi dengan losyen itu.Aku mencuba masukkan kembali selepas beberapa ketika kerana aku terasa amat pedih di dalam duburku.Hasilnya
amat mengembirakan aku, dan aku masukkan lagi ke dalam.Aku cuba lagi dengan menambah bilangan pensil tadi dan aku terasa amat sedap tetapi sedikit pedih.Tanpa berlengah, aku masukkan
lagi losyen tadi dengan banyaknya.
Selepas berasa semua losyen tadi berada dalam duburku,aku memanggil Simpson yang masih menungguku dari tadi.Aku duduk dalam keadaan menonggeng dan aku suakan kemaluannya ke duburku,
perlahan-lahan.Aku berjaya memasukkan kesemua panjang batang kemaluan Simpson ke duburku, dan aku tolak pinggangnya keluar, dengan tujuan untuk sorong tarik kemaluannya.Dia sudah dapat
mengikut rentak goyangan dari menyorong masuk keluar dengan sendiri tanpa bantuanku.Aku terasa sedikit perit, dan amat sedap.Simpson melajukan hayunannya dan aku sudah tidak dapat
menahan diriku untuk ‘kencing’ kali kedua.Meskipun begitu, Simpson masih lagi menunggangku dengan laju.Saat ini, tiada apa yang dapat menghalang Simpson dengan tenaganya yang begitu
kuat.Aku terikut-ikut ke depan dan ke belakang menahan sedap.Setelah hampir setengah jam, Simpson ter’kencing’ dalam duburku dengan cairan yang panas.Terasa satu kelainan dengannya.
Belum pernah ada cairan panas dalam lubang duburku, selain hari ini.
Simpson menarik keluar kemaluannya dan segera menjilat lubang duburku.Ia amat memberangsangkan dan sekali lagi aku terus mengangkat kemaluan Simpson dan memasukkan lagi ke duburku.
Kali ini, aku rasakan kemaluan Simpson semakin membesar di duburku,dan mengetatkan lagi lubang duburku.Oleh itu, setiap hayunan yang di lakukan, menimbulkan rasa pedih.Simpson tetap
di duburku dan melajukan lagi hayunannya.Aku rasakan seperti daging di tepi duburku terkoyak akibat hentakan kemaluan Simpson yang semakin membesar itu.Dalam pada itu, aku terkencing
sekali lagi sebelum diikuti Simpson selepas beberapa ketika.
Aku amat puas dengan Simpson hari ini.Sedang aku menyandar keletihan, Kak Lin balik dari rumahnya dan masuk ke bilikku unutk memastikan aku ada dalam bilik.Terkejut besar Kak Lin bila
melihat aku dalam keadaan bogel dan ada sedikit darah di punggungku.Kak Lin bergegas mengambil peti kecemasan dan masuk ke bilikku semula.Kak Lin menyuruhku baring dan dia akan lihat
samada dia dapat tolong aku.
Semasa Kak Lin tengok-tengokkan duburku yang berdarah, dia bertanya padaku apa yang sudah berlaku.Aku menceritakan dari awal hingga akhir dan Kak Lin terkejut lagi dengan pengakuanku.
Tetapi, dia sempat bergurau, kenapa tak lakukan pada kemaluanku??
Bila aku menjawab bahawa aku terasa sakit menusukkan sesuatu ke dalamnya, Kak Lin berkata, ada sesuatu yang aku harus cuba.Kak Lin meninggalkan aku dan masuk ke biliknya.Seketika
kemudian, Kak Lin datang dengan membawa sesuatu berbentuk batang cendawan.
Kak Lin menyuruhku bangun dan dia berkata bahawa dia boleh menolongku untuk menghilangkan rasa sakit andainya lubang kemaluanku ditusuk.Aku terkejut bercampur gembira kerana selepas ini,
aku bebas memasukkan sesuatu ke kemaluanku.Kak Lin menyuruhku duduk atas ribaannya dan Kak Lin mula meraba di sekitar tetekku.Aku bersa amat geli dan lama kelamaan, geli pun hilang
digantikan dengan rasa sedap.Kak Lin terus menerus meramas-ramas tetekku hingga puting tetekku kemerah-merahan.Walaupun masa itu, tetekku tidaklah sebesar mana, namun nafsuku amat kuat.
Setelah lama di situ, Kak Lin mengalihkan kedudukan di mana aku disuruhnya menelentang sambil muka Kak Lin ditekupkan ke kemaluanku.Kak Lin mengusap-usap kemaluanku dan seterusnya
menjilatnya pula.Aku rasa amat sedap di mana aku telah ‘kencing’ lagi.Dan, menyedari aku telah berair, Kak Lin mengambil barang yang di ambilnya tadi.Mula-mula, Kak Lin memasukkan
dua jarinya ke dalam lubang kemaluanku, setelah merasakan daging kemaluanku mengembang, Kak Lin segera memasukkan barangnya itu ke dalam kemaluanku.Terasa ngilu dan pedih yang sangat
pedih.Setelah Kak Lin menghayun keluar masuk beberapa kali, rasa sakit berkurangan dan sedap pula yang datang.Kak Lin menyuruhku memegang sendiri barangnya itu, dan masukkannya sendiri.
Sementara itu, Kak Lin membuang satu persatu pakaiannya dan berbaring dalam keadaan bogel di sebelahku.Kak Lin meramas kembali tetekku dan aku terasa semakin sedap.
Tiba-tiba, Kak Lin meninggalkanku dan terus mendapatkan Simpson.Kak Lin duduk di birai katil dan menyorong kemaluan Simpson ke dalam kemaluannya.Simpson segera menyuakan kemaluannya ke arah
kemaluan Kak Lin.Aku lihat Kak Lin merengek kesedapan ditambah pula hayunan laju Simpson.Kak Lin nampak sudah tak boleh bertahan, dan memejamkan matanya rapat-rapat.Aku segera menghampiri
Kak Lin dan aku meramas teteknya yang besarnya dua kali ganda dari aku punya.Aku lihat, Kak Lin semakin gelisah dan akhirnya dalam masa yang agak lama, Simpson sudah ter’kencing’ di dalam
Kak Lin dan Kak Lin sendiri sudah tiga kali ter’kencing’.
Aku lihat Kak Lin sudah letih dan Simpson sudah pun menarik keluar kemaluannya.Kak Lin berkata padaku bahawa, dia tidak pernah merasa sebegini seronok sejak kemaluannya ditusuk oleh teman
lelakinya dahulu.
Kami berdua sudah sepakat tidak akan membocorkan rahsia ini kepada sesiapa pun, termasuk ayahku sendiri.Ia telah selamat disimpan sehinggalah hari ini di mana aku telah telah pun sudi
berkongsi pengalamanku pada semua.
Kak Lin kini sudah pun mendirikan rumah-tangga, suaminya bukan orang lain, ayahku sendiri.Aku tetap bersetuju dengan perkahwinan mereka, kerana ada rahsia di antara anak dan emak tirinya.
Aku rasa, sampai di sini dulu untuk kali ini.Kisah aku ini ada sambungannya, di mana aku berkongsi suami dengan Kak Lin iaitu ayahku.Tunggulah siri kedua anjingku & Kak Lin.Bye…DiJiWangLiLin

 

Anita

Published May 16, 2012 by diarisangap

Tuesday, April 04, 2006
wani
kami telah lama berkenalan hanya di dalam tel. oleh
kakaknya.
Setelah berminggu berbual dalam tel wani menjemput aku
kerumahnya kakaknya dimana wani menumpang dirumah itu.
Satu malam kakaknya dan abang iparnya pulang kekampung
dan
seperti biasa aku menalifonnya dan wani menjemput aku
sekali
lagi kerumahnya. Katanya wani keseorangan, dan aku
meminjam
motosikal kawan aku terus menuju kerumah Wani.
Wani telah menunggu aku dengan berpakaian tidurnya.
Kami bercerita seperti biasa sambil menonton tv. Aku
bertanya
wani samada dirumahnya ada video tape blue.
Katanya ada tapi kakaknya pesan boleh tengok tapi jangan
pratikkan. Wani pergi ke bilik kakaknya dan muncul semula
bersama tape lalu on video blue. Wani padam kan lampu
dan kami masih dapat melihat dalam keadaan samar
lampu jalan diluar dan cahaya TV. aku duduk di sofa yang

panjang dan wani datang duduk disebelah aku.
sambil menonton tu, wani kata boleh tak I baring atas
paha U
I said Ok as you like. aku tak kisah sangat.
Tiba-tiba Wani tanya permission aku boleh tak I buka zip
seluar U? aku jawab Go head. Wani buka butang seluar dan
zip
seluar aku. Aku perhatikan saja Wani terus berani dengan

memasukkan tangannya kedalam seluar dalam aku dan
mengeluarkan
penis aku dan aku membantunya dengan mengangkat punggung
aku
ke atas agar senang Wani mengeluarkannya.
Penis aku dah tegang dan terpacaklah didepan Wani
dan Wani seperti malu dan menekapkan mukanya ke celah
kangkang
aku sebelah penis yang tegang.
Aku perlahan-lahan membuka ikatan tali baju tidurnya di
bahu
muka wani masih ditempat yang sama. dan aku cuba
londehkan
bajunya. Aku memegang bahu Wani dan cuba kiss Wani.
Mulut kami bertemu dan lidahnya dan aku bermain mesra
bersama
lamajuga rasanya.
tangan Aku merayap ke seluruh badan dan tiba -tiba Wani
bangun
melapangkan kawasan tengah ruang tamu itu dengan
kepetikan
meja tamu kecil.
Wani mengambil kusyen sofanya lalu berbaring diatas
karpet
dan menarik tangan aku untuk bersamanya.
Kami berbaring dan aku meneruskan kissing dan aku
menjalar
semula.
Baju tidurnya aku lucutkan kebawah teteknya. Aku
menjilat
leher Wani dia kegelian dan membiarkan aku meneruskan
kerja
aku. Teteknya besar aku menghisap puting teteknya satu
persatu. Aku menjilat perutnya tetapi ada lapisan kain
dan
aku terus kebawah lagi di celah kangkangnya Wani buka
kangkangnya tapi tak benarkan aku menyelakkan baju tidur.
Aku cuba masuk kedalam baju tidurnya yang labuh dari
bawah
Wani menahan aku.
Wani : what are you doing?
I nak jilat pantat u.
Wani : I tak nak nanti geli,I tak tahan.
Aku tak suka memaksa lalu aku telentangkan diri dan
Wani tanpa disuruh membuka baju dan seluaraku semua
Wani Kiss aku Wani turun kebawah menjilat leher aku pula

seterusnya kedada aku aku kenikmatan dan wani teruskan
kebawah
lagi kepusat aku teruskan lagi kepenis aku.
Aku kata Kalau U tak bagi I jilat pantat U bolehtak
U jilat I punya penis? Wani tak jawap dan perlahan-lahan
Wani
memegang penis aku mengusapkannya dan cuba menjilat di
hujung
penis aku. Aku pejamkan mata aku cuba merasakan
kenikmatanya
Wani jilat kepala penis aku sedikit demi sedikit.
seterusnya kesemua penis aku dalam mulutnya. Aku rasa
kehangatannya dan nikmatnya.
Wani terus menjilat bawah penis Ball aku. Satu masuk
kedalam
mulutnya dan dilepaskan dan dimasukkan lagi sebiji dalam
mulut
nya. Itu lah Wani ulangi lama juga aku terasa
kesedapannya
WAni terus kebawah lagi hampir ke dubur aku aku biarkan
saja.
dah syok apa lagi Wani kembali semula menjilat dan
mengulum
penis aku Kami tak sedarlagi Tv still on dengan Video
Blue
Wani mengulum penis aku keluar masuk dan sesekali
menjilatnya
di hujung penis dengan rancak.
Aku naik Stim dan mengeliat dan mencengkang kaki dan
ahhhh….
Wani I’m coming…wani.ohhh.. wani…I’m
coming…wani….
dan terpancut air mani aku dan wani cuba rasa habis
mukanya
terkena pancutan air mani aku.
dah selesai wani memegang penis aku basah tu wani
kembali
mendakapkan aku yang terlentang keletihan.
kami meneruskan pula menonton video Blue tadi.
Selepas satu babak kemudiannya aku pergi basuh penis aku
Wani mengenakan semuala baju tidurnya tadi
Aku Kewluar dari bilik air dan duduk sebelah Wani
kami menonton lagi dan sambil tu wani mula lagi tangannya
merayap kecelah kangkang aku dan buka seluaraku semula
aku kiss wani tangannya menjalankan tugas dengan sempurna
tanpa paksaan.
kini aku berbogel algi aku cuba buka baju tidurnya wani
tak
bantah tapi bantu membuka keseluruhannya dan wani juga
berbogel dan dapat aku lihat cicapnya dalam samar-samar.
Aku kiss Wani lagi menjilat lehernya dan seterusnya
teteknya
dan aku terus menjilat pusat perutnya Wani kegelian
mengeliat
aku terus kebvawah lagi WAni menahan aku. I nak jilat
cicap U
Wani : Please jangan jilat I geli.
Wani pula menarik kepala aku kepadanya dan menjilat
leher aku dan dada aku seterusnya perut aku
dan seterusnya wani menjilat penis aku.
Aku syok lagi . Wani mengulum penis aku semula
menjilat ball aku dan meneruskan hampir ke dubur aku
Wani berpatah semula menjilat dna mengulum ball
Aku keasyikkan wani meneruskan semula mengulum penis aku
Keluar masuk.
Wani kembali semula terlentang dan wani tanya Is U nak
masuk
kedalam I? Aku nak confirm lagi, Are U sure? Wani said,
Yes
Aku naik atas wani sambil menjilat teteknya yang kental
kiri dan kanan sambil aku membiarkan tangan wani memegang
penis aku . Wani letakkan penis aku tepat pada cicapnya
dan
wani menggeselkan penis aku pada cicapnya. Wani bisek
pada
aku, Is masuklah kedalam. Aku tanya wani, sure? ya..
Aku menolakkan penis aku kedalam farajnya. tak dapat aku
bayangkan nikmat semasa penis aku masuk kedalam faraj
wani.
Syoknya…Aku tak ingat lagi samada sempit atau longgar
tapi yang aku ingat aku keluar masukkan penis aku dalam
faraj wani. Mulut aku kiss wani dan mengulum lidah wani
Di bawah aku keluarmasuk penis dan di mulut mengulum
lidahnya
nikmat sungguh. dan Aku terasa nikmat hampir keluar
Wani, I’m coming… wani…wani… I love you wani…
Ohhh. wani I’m coming. wani… wani.. Aku cabutkan penis
aku keluar terpancut air mani aku atas perut wani
.Aku keletiahn dan mendakap wani seakan tak mahu
melepaskannya
Video dah lama habis kami tak sedar.
Jam dah 5.00 pagi aku minta diri untuk pulang
kami mengenakan pakaian semula dan terus akukeluar
rumahnya
dan wani kiss aku melambaikan tangan ketika aku pergi.
Wani You are the first hisap penis aku the best so far
dan
aku sungguh rasa syok dan tak pernah yang lain hisap
seperti you Wani.

sex … sex … sexy
Gue ma cowo gue udah jalan lumayan lama, kurang lbh 8
tahun lah. Dan memang dari awal kita pacaran, nafsu sex
kita berdua udah tinggi banget, nggak jarang lho kita
berdua ngelakuin phone sex, terutama pada saat dia masih
kuliah di luar negeri. Cuman baru beberapa hari resmi
pacaran, kita udah sering banget kissing, dimana saja
yang memungkinkan, di mobil, di bioskop, bahkan
terkadang di traffic light. Bahkan beberapa minggu
kemudian, dia sudah mulai megang toket gue, yah gue
kasih aja, abisnya enak banget. Gue inget banget tuh,
pertama kalinya dia megang toket gue waktu di mobil
juga. Wuih… rasanya itu lho… terus minggu depannya,
gue ke rumah dia. Kosong dong tuh rumah, kita mulai
kissing pokoknya udah menuju ke heavy petting deh.
Pokoknya seminggu sekali, kita berdua pasti ngelakuin.
Tapi kita berdua belom pernah making love. Pokoknya
waktu itu, paling jauh yang kita lakuin cuman oral sex.
Maklum masih anak SMA waktu itu, masih takut-takut buat
ngelakuin. Pertama kalinya dia megang memek gue, yah
astaga… itu bener-bener enak banget. Belom lagi waktu
dia ngejilat memek gue, itu juga enak banget. Itu
bener-bener perasaan enak yang nggak bakalan gue lupain
seumur hidup. Hingga pada akhirnya, dia sudah nyelesaiin
kuliah dia di luar negeri dan back for good ke sini.
Kebayang dong betapa nafsunya kita berdua, apalagi
dengan banyaknya sex phone yang kita lakukan. Memang
kita berdua udah berencana untuk melakukannya. Pokoknya
udah dibikin plan yang bagus deh. Tapi selalu tidak jadi
dilakukan, itu bener-bener bikin gue makin nafsu aja.
Sampe pada akhirnya, kita berdua sudah bener-bener nggak
tahan lagi. Waktu itu kita di bioskop, nggak jarang gue
megang kontol dia dan dia pegang memek atau toket gue
sambil nonton, apalagi kalau bioskopnya sepi banget. Pas
itu, tiba-tiba kita berdua pengen banget ngelakuin, jadi
kita langsung buru-buru ninggalin bioskop dan pulang ke
rumah dia. Memang kebetulan banget juga, rumah dia
kosong. Kita berdua bener-bener udah nggak sabaran
banget, dan langsung ngelakuinnya di lantai ruang tamu
dia. Pas itu, memek gue memang sudah basah banget,
apalagi sewaktu perjalanan pulang dia juga mainin memek
gue terus. Kontol dia pun sudah gede banget. Langsung
aja… gue renggangin paha gue lebar-lebar… bles…
masuk… dia pompa dan pompa dan pompa, dan sampai
akhirnya dia ngeluarin cairan sperma dia ke dalam memek
gue. Memang pas itu gue belom puas, akhirnya kita
ngelakuin posisi 69. Rasanya bener-bener nikmat banget,
dan nggak bakalan gue lupain deh. Sampai sekarang ini,
setidak-tidaknya seminggu sekali kita pasti making love
di rumah dia. Bahkan kalau bisa seminggu dua kali, dan
biasanya kalo sudah di kamar dia itu, sudah pasti
seharian nggak keluar kamar

Sunday, April 02, 2006
untie zarah
hi.. nama aku shah ….ni citer aku masa study kat
oversea dulu..aku ada sorang kawan…zul nama dia…satu
hari zul kata familiy dia nak datang lawat dia…since
aku dok sorang dan rumah aku kire besar gak, so diorang
nak tumpang rumah aku…
zul dah takde ayah…yg datang mak dia(auntie
zarah),akak ipar dia(kak julie) ngan adik pompuan
dia(linda)..abg dia(actually abg tiri dia) tak datang
sbb ada keje….3 hari diorang dok rumah aku..takde apa2
jadi..hari keempat..pagi tu diorang sepatutnye gi
picnic,tapi bila aku bangun tengok diorang ada lagi..aku
taynya apasal..diorang kata auntie zarah tak sihat….so
diorang tak jadi pergi…aku suruh gak diorang pegi
since kete sumer dah sewa..nak gi tempat tuh kene drive
sejam gak…aku boleh jaga auntie zarah…diorang pon
setuju…so tinggallah aku ngan auntie zarah kat rumah

jam baru kol 9 pagi..auntie zarah masih dalam bilik..so
aku lepak la kat ruang tamu sorang2…tak laam lepas tu
auntie zarah keluar…dia masih pakai baju tido tapi
muka dan rambut dia dah basah…maybe dia dah basuh muka
and gosok gigi kot….aku kata kat dia breakfast kat
atas meja kat dapur…..masa aku tengok auntie zarah
melangkah ke dapur tu..aku stim gak coz baju tido dia
nipis giler..boleh nampak bra and panties dia yg warna
hitam…auntie zarah nioh still mude gak lagi..baru 4o
tahun..dia kawin masa umur 18 tahun..pastuh masa umur 27
tahun dia dah menjanda..husband dia meniggal sbb
accident….
body auntie zarah pon mengancam lagi..figure dia aku
rasa 38-26-40…yg best nye tetek dia besar….tiba2 aku
rasa stim memikirkan pasal auntie zarah….and masa tuh
le suara2 sumbang yg menyuruh aku ‘melakukannya’….aku
pon fikir..bila lagi…ni le masanye..aku pon nekad..
aku pergi kedapur..aku tengok auntie zarah tengah sapu
jem kat roti..dia membelakangi aku….slow2 aku pon
rapat kat dia….aku pegang pinggang dia..auntie zarah
terkejut…dia tanya apa aku buat nih..aku tak
jawab..aku terus mencium telinga auntie zarah dari
belakang….auntie zarah cuba mengelak…tapi aku suruh
dia diam….aku merapatkan badan aku ke badan auntie
zarah….batang aku sekarang berada betul2 kat celah
punggung dia yg montok tu…auntie zarah cuba mengelak
lagi..dia melarang aku..malu katanya….aku kata takde
apa yg nak dimalukan….’auntie cantik’..kataku…tangan
aku mula memeluknye dari belakang…sebelah tangan aku
letak kat atas dadanya….sebelah lagi kat
perutnye….aku mengusap2 lembut tetek auntie
zarah…..dia sudah tidak melarang lagi…teteknye sydah
mula mengeras….memang besar tetek auntie
zarah…batang aku semakin tegang dan menikan luruh
punggungnye….mulutku semakin rancak mencium auntie
zarah..pipi…telinga..mata…auntie zarah makin
bernafsu..nafasnye semakin kencang..sekali sekali dia
menggeselkan punggungnye ke batangku..aku rasa sedap dan
aku tau dia pon nikmat sama…tangan kiriku mula turun
ke celah kangkang anutie zarah….dia dah basah….aku
melurut2 di siut…..ini membuatkan auntie zarah makin
seronok…tangannye memegang tanganku dan menyuruh aku
meramas2 dicelah kangkangnye..tiba2 dia berpusing
mengadapku….kami bertentangan mata..aku dapat lihat
dari pancaran matanya yg dia amat memerlukan
belaianku…dan aku tidak akan menghampakannnya….aku
muncium pipi nye…turun ke bibirnye..dengan rakus dia
mencium bibirku kembali….lidah kami bertemu…aku
menyedut lidahnye..dia menyedut lidah ku..lama kami
berkeadaan begitu…dalam masa yg sama tanganku sudah
meramas2 payudaranye yg besar dan sudah semakin
tegang….kiri dan kanan bertukar ganti….auntie zarah
mendengus kenikmatan….tangannye sudah berada
dibatangku dan meramas2 dari luar…..

aku mengangkat baju tido auntie zarah dan
menanggalkannye…hanya bra dan pantiesnye saja yg
menutupi badan auntie zarah…mmg menarik….bibir ku
turun dari bibirnye..ke leher dan akhirnye singgah ke
gunung nikmat auntie….aku menjilat dan
menghisap…auntie zarah menggeliat
kesedapan…tangannye semakin rancak menggosok batang
aku…..tiba2 dia berbisik padaku….’not here’…dan
dia menunjuk kearah bilikku…aku pon mengangkat auntie
zarah dan kakinye dililitkan di pinggangku….aku masih
menjilat teteknye….dalam bilik aku merebahkan auntie
zarah diatas katil….auntie zarah menelentang dan aku
baring disisinye…kami kembali bersup lidah…tangan
aku merayap dan meramas2 teteknye…dan akhir sekali
berhenti di celah kangkangnye….panties dia dah basah
kuyup…mmg auntie zarah jenis yg banyak air….lama aku
bermain di celah kangkang auntie…jari ku aku pusingkan
dalam bentuk bulatan diluar oantiesnye..kadang2 aku
menjolok sedikit…tak berapa lama kemudian..auntie
zarah mengepit kakinye dan serentak dengan itu keluar
air dari pussy nye…auntie zarah tercungap2
kepenatan….aku pon menanggalkan baju dan seluar
ku…batang ku yg besar dan keras aku halakan ke mulut
auntie….aku suruh dia kulum…tapi dia taknak sebab
tak biasa…..aku suakan jugak kat mulutnye..nak taknak
dia pon masukkkan batang aku dalam mulut dia..mmg dia
tak pandai blowjob..aku lak yg kena ajar….susah gak
dia nak masukkan batang aku yg 8 inci tuh dalam mulut
dia..tapi lama2 dia dah makin pandai..atau makin
syok…dia jilat batang aku turun naik…aku rasa nikmat
yg amat sangat….sambil dia blowjob..aku tanggalkan bra
dia…sempat gak aku tengok size bra
dia..38d..perghhhh….15 minutes dia bolw aku..aku rasa
nak pancut…aku tak bagi tau dia tapi aku suruh dia
laju lagi…..and bila aku pancut..aku sembur kat dalam
mulut dia….auntie zarah nampak macam menggelabah
semacam dan cuba mengeluarkan batang aku dari mulut
dia..tapi aku tahan…aku suruh dia telan air mani aku
sbb aku tak suka membezir..dia pon telan air mani
aku…sampai habis….

Wednesday, March 29, 2006
Isteri Jiranku
Sebagai seorang bujang aku menyewa sebuah rumah di pekan
T bersendirian. Rumahku dikelilingi oleh jiran-jiran
yang tak berapa mesra. Masa mula-mula masuk rumah ni
(kira-kira 7 bulan lalu) aku rasa macam dalam kandang
lembu aje. Semuanya serba tak terurus sehingga
menyebabkan aku bercadang nak pindah ke tempat lain.
Tapi ada sesuatu yang telah menahan aku daripada
meninggalkan tempat itu.

Semasa mengemas bilik pada hari pertama, dari tingkap
bilikku aku terlihat satu pemandangan yang sungguh
indah. Oh… seorang wanita sedang membasuh pakaian di
luar rumah, bersebelahan dengan rumahku. Aku boleh
melihatnya dengan jelas. Sambil membasuh dia menunduk
dan dari celah-celah bajunya yang ternganga aku melihat
buah dadanya yang tengah ranum dan mungkin berukuran
34-B atau lebih. Aku tak mahu melepaskan peluang lalu
memerhatikan pemandangan indah tersebut. Tapi alamak dia
terperasan aku memerhatikannya lalu dengan tersipu-sipu
menarik bajunya ke belakang.

Sejak peristiwa itu aku sering mendapat peluang
mengintainya bila ada waktu terluang. Dari dapurku aku
boleh melihatnya menukar pakaiannya di biliknya. Aku
hampir melancap sendirian bila berhadapan dengan situasi
seperti ini. Lalu aku memasang angan-angan untuk
menyetubuhinya. Dan… angan-anganku itu semakin menjadi
kenyataan.

Satu hari aku melihat dia bermati-matian menahan air
paip yang melimpah dari kepala paipnya yang rosak. Aku
memberanikan diri untuk menolongnya. Aku tak punya
pengetahuan tentang paip. Lalu aku ambil jalan mudah
cari kepala paip yang tak guna dan ganti dengan kepala
paipnya yang rosak. Hampir sejam membetulkan kerosakan
paipnya barulah air tak mengalir lagi. Lepas tu dia ajak
aku masuk ke dalam rumahnya. Dia sediakan minuman sejuk
buatku. Lalu perkenalkan namanya Jee. Sedap nama tu
macam orangnya juga bisikku.

Dalam rumahnya aku lihat gambar perkahwinannya
tergantung di dinding. Melihat aku merenung gambar
tersebut dia mencelah dengan mengatakan suaminya bekerja
di luar daerah dan pulang 3 bulan sekali. Dia duduk agak
jauh dariku. Sekali sekala dia menyilangkan kakinya
menyebabkan aku terlihat seluar dalamnya yang berwarna
kelabu itu. Aku sendiri tak tahu sama ada dia sengaja
atau tidak. Tapi keputihan pehanya dan alat sulitnya
yang menonjol menyebabkan aku mula merasakan senjataku
membesar. Jadi aku cepat-cepat minta diri. Tapi sebelum
beredar dia sempat bertanya, aku makan di rumah atau di
kedai. Lalu aku jawab kadang rumah kadang kedai. Dia
ajak aku makan malam di rumahnya. Aku tak menolak

Jam 8.00 aku bersiap untuk ke rumahnya. Tapi harus
berhati-hati agar tidak dilihat jiran. Aku menyusup
melalui pintu depan dan mengetuk perlahan-lahan. Jee
membuka pintu sambil tersenyum. Aduh… senyuman yang
sungguh manis. Di meja makan sudah terhidang makanan.
Jee mempelawa aku makan. Sambil makan kami berbual-bual.
Tiba-tiba tangannya menjalar di pehaku. Aku terperanjat
tapi berlagak macho. Dia kuis kaki aku dengan ibu jari
kakinya. Kemudian terus menjalar ke bahagian atas
sehingga ke buah zakarku. Di situ ia berhenti dan
merenungku dengan manja. Lepas tu dia senyum. “Tak
pernah?” soalnya dengan nada yang agak kemanja-manjaan.
Aku senyum. Lepas makan kami duduk di ruang tamu. Dia
minta diri untuk ke biliknya.

Tiba-tiba dari biliknya dia memanggilku. Aku menoleh
tetapi Jee tidak kelihatan. Aku bergegas ke biliknya
untuk melihat apa yang terjadi. Tetapi gelap. Aku tak
dapat melihat apa-apa. Aku meraba-raba mencari suis
lampu. Bila lampu terpasang aku dapat melihat Jee
seperti seorang bidadari. Dia hanya memakai baju tidur
tanpa pakaian dalam. Aku tergamam. Pandanganku tertumpu
pada buah dadanya yang besar itu. Putingnya menonjol.
Aku melihat pula pukinya. Hanya kelihatan bayang-bayang
kehitaman.
Tubuhku menjadi panas tiba-tiba. Jee rapat kepadaku dan
mula mencumbuiku. Aku tak dapat menahan perasaanku lalu
memeluknya. Dia menghisap mulutku. Aku tak tahu
bagaimana untuk melakukannya. Jee mengajar aku satu
persatu. Kami berlabuh di atas katilnya yang empuk. Jee
menindihku. batang zakarku menongkah perutnya. Macam
botol Cola usik Jee. lalu Jee menarik seluar trek suit
ku ke bawah. Dengan rakus dia melondehkan seluar
dalamku. Kemudian pakaianku habis terlucut daripada
tubuhku. Oh aku telah berbogel. Buat pertama kali
tubuhku ditatapi oleh seorang wanita. Jee memegang
batangku dan mengusap-usapnya manja. Aku kegelisahan tak
tentu arah. Jee bangun dan mendapatkan sesuatu di dalam
laci. Rupa-rupanya alat pengukur. Jee mengukur butuh
aku. Wow.. bisiknya 6.5 inci. dan tiba-tiba Jee mengulum
batangku aku menjadi tak tentu arah. Tubuhku seolah-olah
kejang diperlakukan demikian. Jee kemudian menghisap
tetek aku. Jee menjlat-jilat seluruh tubuhku.

Kemudian Jee bangun. Perlahan-lahan Jee membuka
pakaiannya. Mula-mula aku melihat buah dadanya yang
besar itu. Lepas tu barulah kelihatan pukinya yang
dilitupi oleh bulu hitam yang agak lebat. Jee berbaring
disisiku. Dia menarik tanganku ke puting susunya.
Tanganku mengeletar. Jee arahkan aku hisap putingnya.
Aku buat seperti Jee lakukan padaku. Kemudian Jee
kangkangkan kakinya Jee suruh aku lihat pukinya. Aku
jadi bertambah gamam. Aku melihat satu lurah yang
kelihatan berair dan lembab. Baunya semerbak. dan aku
menyukainya. Pada celah lurah itu ada semacam daging
yang tersembul dan berwarna kemerah-merahan. Aku
menyentuhnya dan Jee mengerang perlahan. matanya
kelihatan kuyu sambil merenungku dengan penuh makna.

Dia membisikkan sesuatu ke telinga ku. Itu permintaannya
dan aku rela melakukannya. Lalu aku menjilat pukinya
mengikut arahan Jee. Jee seolah-olah terdampar kelemasan
seperti karam di lautan. Dia menarik kedua-dua tanganku
sehingga aku tertiarap di atas tubuhnya. Butuhku menekan
perutnya. Aku mengangkat punggungku. Jee meraba butuhku
dan memegangnya sambil memandunya ke lubang pukinya. Dan
tiba-tiba aku seperti orang yang tergelincir ke dalam
kolam. Aku telahpun menyetubuhinya Butuhku terbenam ke
dalam lubang pukinya. Dia menekan-nekan punggungku
sehingga seluruh batangku memenuhi lubang pukinya. Jee
mengarahkan aku menggoyang-goyangkan punggungku. Aku
menuruti kehendaknya. Aku merasa sungguh nikmat dan
dengan sendiri aku mengayuh dengan laju. nafasku
tercungap-cungap. Jee mengerang kesedapan. aah… aah..
ah.. ah.. owww! emmmmm!!!. Teruskan… laju oww.. laju
lagi. Suaranya yang manja itu membuatkan aku tambah
bernafsu. Peluh membasahi tubuhku dan mula menitik ke
atas tubuh Jee. Mel… lakukan lagi..rayunya. aku
meneruskan tugasku. sambil itu teteknya aku hisap dan
gentel. Katil Jee berbunyi mengeriut bertalu-talu. I
suka bunyi tu, laju lagi pinta Jee. Aku menghayunkan
punggungku dan Jee mengeserkan punggungnya. Dari lubang
pukinya terbit bunyi yang sungguh mengasyikkan bila
batangku berlaga dengan bibir pukinya. Jee benar-benar
menyerah. Aku menawan Jee seperti tawanan perang. Dan
aku dapat merasakan dia bertambah agresif. Aku juga
mengalami perubahan yang mendadak. Kayuhanku semakin
laju, terasa dunia jadi hitam Jee berteriak sepuasnya
tubuhnya mengelijang dan tersentak-sentak. Pelukannya
longgar dan matanya terpejam sebentar. Bila dia
merasakan aku semakin ganas Jee memelukku erat-erat.
lakukan bisiknya sambil tersenyum. Aku memejamkan mataku
dan tubuhku mengayuh deras. Aku benar-benar hilang
pertimbangan lalu meyebut nama Jee berulang kali. You
boleh lakukannya bisik Jee memberi semangat dan
tiba-tiba tubuhku terasa kejang dan mula
tersentak-sentak. Serentak dengan itu juga terasa
pancutan-pancutan yang deras memasuki lubang puki Jee.
Jee menerimanya dengan gembira. Dia mengerang. Kami
berdua terlentang dalam keadaan yang tidak bermaya. Mel
you hebatlah.. puji Jee padaku. Aku memeluknya sambil
menghisap lidahnya.

Sejak kejadian itu kami semakin rapat dan susah untuk
dipisahkan. Kami sering melakukan persetubuhan tanpa
mengira siang atau malam. Asalkan ada peluang aku akan
membantai tubuh Jee yang gebu itu. Jee banyak berjasa
padaku. Dia yang mengajar aku segala-gala tentang seks.
Aku amat mencintai Jee. Suami Jee tak tahu hubungan kami
dan kalau dia tahupun aku tak kisah kerana Jee dah bagi
persetujuan untuk berpisah dengan suaminya yang lemah
tenaga batin itu. Sehingga kini aktiviti persetubuhan
kami berjalan seperti biasa. Aku semakin berpengalaman
hasil tunjuk ajar Jee.

Main Dgn Jantan India
Aku kenal dengan mamat india ni melalui internet ni gak
la..nama dia James kalau tak silap aku…ini lah kali
pertama aku kenal dengan mamat india ni…
Setelah beremail beberapa kali dan call aku banyak kali
gak…dia ni tinggal kat Pahang..so dipendek kan
cite…dia ajak jumpa…aku set aje…dia kata dia ada
kursus kat KL ni…dia akan overnite kat Bussiness Inn
Hotel…so dekat aje dengan tempat aku tinggal.
Seperti yang dijanjikan…dia soh aku datang kat bilik
dia nombor dah lupa…Aku ni kali pertama nak main
dengan mamat india…lagi pun dia kata…ini la kali
pertama dia main dengan lelaki lembut cam aku ni…so
aku bawak la kawan untuk menyedapkan hati aku ni..aku
takut gak..kot kot dia ni cam mamat estet aje..lepas aje
aku parked kete aku kat depan hotel tu…aku dengan
kawan aku pun naik la hotel tu…malu gak..sebab maklum
la…reception kat depan tu pandang semacam aje…aku ni
biasa la..dreesing lelaki aje…sampai aje kat bilik
dia…aku bell dia…terbuka aje pintu…aku setengah
pengsan dengan kawan aku tu..sebab mamat ni bukan mamat
estet…jangan tak caya…muka dia cam Anil Kapoor…tak
caya sudah…bini kau nama bedah..kawin di Mekah..tetek
dia beso sebelah..hehehehhee….
Dia pelawa aku masuk…so hajat hati tak nak introduce
diri masa awal..sebab takut gak tak hensem….so aku nak
pass kat kawan aku aje…tapi bila cam Anil Kapoor
tu…tak jadi la nak nyamar…so kawan aku lak…aku
tengok dah lain macam…planning asal nak kasi kat
dia..tapi tak leh jadi..aku over shadow dia…aku kenal
kan diri aku…so…we all sembang jab..aku dah kasi
signal kat member aku tu..soh dia turun la..tunggu kat
mana mana…dia paham…we all sambung cite..macam macam
cite la…oppppsss..mamat ni dah kawin dah…ada anak
2…tak kisah la kata hati aku…janji aku boleh atasi
prestasi wife dia..sambil sembang tu…..tangan aku
merayap gak..aku tahu..jantan ni kalau kita tak mula kan
dulu..sah sah dia tak nak nyer…malu la
konon..piraaahhhhh..tapi bila dah mula kang..naik biru
kita di buatnya…dah paham sangat dahhhhhhh…
AKu lak offer dia untuk massage..maklum ler dia naik
bas..penat…so aku soh dia buka baju…dia ikut
aje…aku soh dia pakai towel…dia ikut gak…aku ni
pakar gak la dalam urut mengurut ni..sebab aku ni anak
tukang urut…dia kata aku pandai urut..ye la tu…nak
bodek la tu…sambil urut aku sembang la dengan
dia…dia kata dia tak pernah puas dengan wife
dia..sebab wife dia orang kampung yang tak pandai
main…tak suka blowjob dia punya..kayu..ye la
tu..banyak la kau punye cite…macam macam kau kondem
wife kau..tapi dalam masa aku urut tu..aku sniff gak
dia..kot kot ada bau badan…sah sah..confirm..cop sirim
dia ni pembersih…aku rasa lega sikit…tak nak la aku
bau kari ka minyak lenge ke…sampai aje jari jari aku
ni kat pinggang dia..aku tarik sikit demi sikit towel tu
dari paras pinggang…sampai la dia
terbogel..amboiii..terbogel lagi…sebenarnya
sengajakan…nak tengok gak bontot kuali ker bontot
periuk…so aku rasa dia ni memang bersih punye
orang..sebab ada chop sirim gak…heheheee…..aku cari
urat sembelit dan urat kentut dia…nasib la tak
kentut…kalau kentut mau aku humban dia ikut tingkap
tu…tapi aku tengok bontot dia terkemut kemut la sebab
sedap sangat dapat urutan berbisa dari anak tukang
urut..sengaja aku mainkan jari aku kat pangkal buah
dia..aku rasa kematu aje kat situ..keras la batang dia
tu…aku urut urut kat pangkal batang dia yang kat
lobang bontot dia tu…dia dah berdesih dah…sah sah
tegang dan keras batang dia tu…ini urut bukan sebarang
urut tau..ini urut untuk carik urat kasi keras dan kuat
main…sebab aku ada belajar dari abah aku..aku carik
lubang cincin dia dari belakang..abah aku kata lagi
senang carik dari belakang…aku rasa buah dia bergerak
gerak dan macam ada angin..aku urut buah dia…ada
lendir…tak elok untuk jantan macam u all yang suka
melancap dan kuat main…bila dah rasa ok sikit…aku
soh dia telentang…mak aiiihhhhh….telentang aje
dia…mata mak berpinar sekejab nyah..apa tak
nya…keras macam besi…berurat…panjang..beso..semua
nya kira complete la…bagi seorang jantan macam dia
ni…hati aku dah dig dug…aku tengok mata dia..dia
senyum aje kat aku…dia ingat aku takut??..alang alang
seluk batang..eh eh batang lak..terlatah lak..alang
alang seluk pekasam..biar sampai lendir keluar….betui
ka mak cakap ni nyah…aaaaaaaaahhhh…tak kisah la
nyah…mak pun..eh mak lak…aku pun urut la perut
dia…aku rasa banyak angin…berbunyi perut dia sebab
angin lari…pas tu aku pegi kat ari ari dia…kat situ
angin lagi kuat….tapi tak ribut topan..akak malas
dengan adik adik yang tak reti bahsa ni..hehehhee…lagi
bertambah la keras batang mamat keling ni…eh eh…aku
terperasan…laaaaaa..mamat ni rupanya dari spesis orang
islam gak….veryt the clean gitu…sunat
nyaaaaaaaaahhhh…mak suka!!!…memang cantik shape
dia..kepala tak la kembang semangkuk cam kepala king
cobra tu…selari dengan batang dia yang panjang
tu…tekan tekan kat pangkal batang dia tu…urut ada
isi sikit…nak kasi tang pangkal tu biar tak leh nak
lentur lentur..ada la petua dia…sape sape nak berurut
dengan mak…kena la sedia kan pengkerasnya..tak
mahal…RM225 aje…RM200 tu sebab nak beli baju..nak
melaram..heheheee…iisssshhhh…cite cite la..potong
steam betul la…sorry nyahhhh….ni kan cite satira…

Aku tengok mata dia dah tutup rapat dah bila aku pegang
batang dia…berdenyut denyut…aku genggam kuat
kuat..fffuuuhhh..memang power giler mamat ni punye…tak
ada lembik lembik dah…ya la..kari la pulak..sambil
main main kat kepala batang dia tu…tangan aku satu
lagi..main kat puting dia…sekejab kiri..sekejab
kanan…aku tengok dia macam nak juling dah bila aku
buat cam tu…steam giler dia..lepas tu…aku tengok
mata dia cam mengharap aku kulum batang dia..aku
paham…sikit demi sikit aku main dengan lidah aku kat
kepala batang dia…aku tengok kaki dia dah terangkat
dah…aku masuk kan batang dia pelan pelan dalam mulut
aku..ngeliat manja dia…suara tertahan tahan…apa tak
nya..panas suam la kot…lama gak aku berkeadaan
begitu..sambil tu lidah aku main main kat kepala batang
dia masa terendam kat dalam mulut aku…jari aku terus
main kat puting dia…dia angkat kaki dia dalam keadaan
lutut di atas…dia kangkang kan kaki dia…aku ni suka
tengok orang siok cam nak mampus..aku pun apa
lagi…bawak lidah aku kat antara pangkal batang dan
lubang bontot dia…sebab clean aku sanggup laa…aku
main main kat urat tu..apa lagi..terangkat bontot
dia…sambil mengerang sedap…tengah tengah sedap
tu…hand phone aku berdering…laaa..sape la pulak
kacau ni…tak tau nombor sape…aku angkat…aku dengar
kawan aku kat bawah dah marah marah kat aku dah…dia
kata…”oooiiii..mau bikin anak ker”…hehehhee…..aku
kata “give me 10 minit please”…dia kata…”kalau
lambat aku balik naik teksi”..cam mana tuh..??…sape
nak jawab??ada idea??…tolong jawab kan…terus aku
main mainkan lidah aku kat lubang bontot
dia..fuuyyooooooo…lagi terangkat kaki dia..mengerang
macam lembu kena sembelih…aku suka tengok mamat tu
dalam keadaan cam tu..tak tentu hala..aku tau dia steam
giler tu..lagi suka dan lagi kerap aku jolok lidah aku
kat lubang bontot dia tu…aku tau sangat…dia memang
suka…dan aku tau gak..lelaki memang suka kalau main
lidah kat lubang bontot mereka…tak caya bet RM10.00.
Dan aku percaya..mamat ni tak lama ni..aku sure memang
akan pancut cepat ni…betul tekaan aku…sambil tangan
aku goncang/melancap batang kote dia…sambil aku jilat
bontot dia…aku rasa dah kembang semacam kote dia
tu…macam air dah nak keluar dah..lagi laju aku
buat…tau tau dia angkat tinggi bontot dia..sekali
dengan kaki dia…crrruuttt..cruuutttt…dia
klimak…aku tengok muka dia berkerut tahan
sedap..jangan tak caya..air dia sampai kat muka dia..dia
terus melancap sendiri…sambil mengerang..aku tau…ini
akibat urutan aku kat batang kote dia tadi…urat dah
betul…banyak sangat air dia…aku perati aje gelagat
dia..tak kuasa mak nyah nak tolong dia lapkan..sendiri
sedap sendiri buat la…lepas tu aku tengok dia lentok
cam orang lari 3000 km…terdampar lesu…dia tarik
nafas dalam dalam..lepas tu dia lepas kan..baru la dia
boleh becakap dengan aku..dia kata…aku ni sah sah
memang tera dalam bidang urut dan main ni..ye ke
ni???….tak penah dia capai klimak cam gini sedap
dia…angin dekat buah kote dan perut dah tak
ada..memang la sedap bila klimak…jangan korang tak
tau…lepas tu..hand set aku bunyi lagi…aku off
terus..aku tau kawan aku dah marah dah tu..so aku cakap
kat dia..i got to go…dia paham…so dia ambil
duit..pas tu dia kasi kat aku..dia kasi aku
RM100.00…dia kata ini bukan sebab khidmat sex..tapi
khidmat urut aku kat dia..aku paham..dan aku terima aje
duit tu….dia kata..lain kali dia akan call aku kalau
dia datang KL lagi..so aku pun angguk aje la…aku bega
bega sikit rambut dan baju aku..aku pun chiow…puas
hati aku bila aku dapat takluk jantan yang kata dia
orang tera..boleh tahan sampai 45 minit ke atas la…1
jam la..gebang je tu…dengan mak jangan main
nyahhhh…mak tahu di mana kelemahan
korang…hehehehhee…jangan cakap beso dan
takbur…buruk padah nya…

2+1
Aku sebenarnya seorang yang rajin bekerja dan pada
hujung minggu , aku selalu menghabiskan masa dengan
teman-teman dengan go-kart , memancing ataupun bermain
golf.Tapi pada satu malam hujung minggu teman-teman ku
ingin ke disko dan mengajak aku sekali..Aku malas tetapi
memandangkan teman-teman , Aku turut sekali ke disko
yang terletak di P.Jaya.
Tepat pukul 11.00 malam kami sampai didisko
tersebut.Kumpulan kami seramai 5 orang relex dan
minum-minum.ramai gadis disana…dalam ramai-ramai aku
menaruh minat pada seorang gadis yang datang bersama
kawannya….dengan berani dan sedikit `high` aku
memperkenalkan diri..gadis itu mempelawa aku minum
bersama….Namanya Tasha dan temannya Jenat
Jam menunjukkan pukul 3.00pagi aku,gadis dan
temannyatersebut boleh dikatakan mabuk…teman-temanku
tadi semuanya sudah tidak kelihatan….lalu Tasha dan
teman chinesenya Jenat mengajakku makan…aku turutkan
sahaja kerana aku sudah mabuk saat itu…..Tasha
memandu…aku duduk dibelakang dan Janet
disebelahku….aku tertidur dalam pejalanan…
Bila aku sedar , aku berada dihadapan sebuah rumah. Jam
menunjukkan pukul 4.30 pagi…sampai didalam rumah,
Janet dan tasha membawa aku kebilik atas… kemudian
mereka meninggalkan aku didalam bilik air dalam …tak
lama kemudian Tasha dan Janet masuk kedalam bilik air
dalam keadaan bogel dan mereka membuka semua pakaian
aku…aku rasa horny…
mereka mandikan aku dengan air panas…sebenarnya kami
bertiga sama-sama mandi…Janet memegang cock aku lalu
dihisapnya manakala aku dan tasha bercium….kemudian
dalam disiram shower ..aku menjilat pantat
tasha….kemudian apabila cock aku cukup keras…aku
mulakan permainan dengan Janet kerana bagi aku Janet
seorang perempuan yang cantik…
buah dadanya 34B ,putingnya pink…rambut paras
bahu…aku suruh janet membongkok ..lalu aku masuk cock
aku dari arah belakang (DOGGYDOG) semakin aku laju
semakin kuat bunyi Janet mengerang…..sedang aku
bermain dengan janet..janet pula menjilat
tasha…kemudian aku cabut cock aku dan kedua-duanya
menghisap…aku terlentangkan tasha dilantai
lalu aku masukan cock aku ..Tasha gadis yang bertubuh
kecil,rambut paras bahu.breastnya 32B tapi yang best
lubangnya kecil..macam orang jarang lakukan
sex….ketika ITU Janet mencangkung atas muka tasha dan
aku lihat tasha menjilat pantat janet…kemudian
kedua-duanya terlentang bersebelahan dan aku bermain
bergilir dengan tasha dan Janet….
Selepas 1 jam 15 minit ( biasala orang mabuk main lama
)aku rasa nak sampai dah…nak pancut…masa tu aku
tengan main dengan tasha dalam posisi baring dan tasha
atas aku…bila aku kata nak coming….Tasha suruh
pancut luar tapi janet nak aku pancut dalam dia
punya…lalu aku cabut cock aku dari tasha lalu aku
masuk kan dalam pantat janet..masa tu
janet berdiri menyandar di dinding , kakinya satu atas
bahu aku..kami main secara berdiri…lalu aku pancut
dalam pantat Janet dan janet menjerit kepuasan….
Lepas mengeringkan badan.kami keluar dari bilik air
dalam keadaan bogel….aku menghisap rokok sementara itu
tasha dan janet terbaring dikatil……habis sahaja aku
merokok…Janet datang pada aku dan menghisap cock aku
kembali…aku tak boleh menolak….tasha sedang
terbaring dikatil….janet menghisap cock aku dengan
puasnya..lalu untuk melakukan
sex berdua..aku dukung janet ke ruang tamu..lalu aku
letakkan janet terkangkang atas sofa…aku terus
menjilat Janet dan janet mengerang
ah…ah…ah…ahh…..kemudian kami melakukan satil 69
atas lantai….apabila cukup keras dan Janet punya
pantat dah berair…Janet naik atas aku dan aku
berbaring….janet menghayunkan pinggangnya dan aku
lihat breastnya
bergoyang-goyang,mukanya yang seksi dan suaranya agak
halus….kemudian aku menyuruh janet terlentang atas
sofa dan aku bermain dengan cara berdepan…Janet
sungguh puas…..kami berpelukan sambil
bermain….kemudian aku teruskan cara doggy..sambil
menghayun pinggang aku meramas buah dadanya….inilah
stail yang paling perempuan suka..he..he..he..
lastly….aku suruh Janet berdiri menghadap dinding dan
aku doggy dari belakang…Janet makin sedap aku makin
laju…Janet menjerit coming..ing…sekali lagi aku
pancut dalam janet punya pantat dan lepas tu aku cabut
cock aku…Janet isap…..
Kemudiankami naik kebilik untuk tidur….aku baring
ditengan katil dikiri aku Janet dan dikanan aku
Tasha….kami bertiga tidur dalam keadaan bogel..tapi
sebelum tidur tasha nak sekali lagi..aku dan Janet ikut
sahaja…maka kami bertiga bermain sekali lagi…
lepas main aku tengok jam pukul 9.00 pagi….kami tidur
dan bangun petang…kami main lagi dan malam kami
kedisko dam main lagi…..Now tasha dah kawin dengan
member aku …anak dah 2 dan yang jadi masalah sekarang
adalah Janet….dia nak tunggu aku……….aku
busy….tapi memori ini tetap aku ingat terutamanya
garis lekuk dari tengkuk ke pinggang Janet
yang seksi…punggungnya yang besar, breastnya yang
ranum ,lubangnya yang kecil dan bunyi mengerang yang
paling seksi aku pernah dengar……

Bini Orang
Lepas SPM aku pun buat kerja part-time si buah syarikat
sementara nak tunggu result keluar. Di pejabat tu lebih
ramai perempuan dari lelaki. Boss aku perempuan dan
berumur lewat 20-an. Namanya Susan Tan dan sudah
berkahwin tapi belum ada anak lagi. Dia ni memang cun
dan bodynya memang menarik tambah-tambah lagi dia suka
pakai yang sexy-sexy. Aku selalu mengintai pehanya bila
dia pakai mini-skirt dan buah dadanya yang selalu
terdedah bila dia sedang tunduk.

Satu hari aku disuruh menghantar fail kerumah Susan yang
sedang bercuti. Aku pun pergilah naik teksi kerumah
Susan yang terletak di kawasan ekslusif di KL. Sampai
dipintu rumah Susan, aku pun tekan loceng dan pintu
gatenya dibuka secara automatik. Aku pun melangkah ke
dalam dengan berdebar-debar maklumlah first time ke
rumah boss. Berderau darahku melihat Susan yang
menungguku di pintu. Dia hanya berseluar pendek yang
amat pendek dan bersinglet. Terserlah susuk tubuhnya
yang menggiurkan dan putih melepak itu. Batang ku dah
mula menegang. Susan tersenyum dan mempersilakan aku
duduk sambil bertanya aku nak minum apa. Aku hanya
meminta air sejuk sambil menelan air liur melihat buah
dada Susan yang terbonjol di sebalik baju singletnya.

Susan datang dengan segelas air dan duduk disebelah ku.
Aku merasa gementar dan naik stim sebab bau perfume
Susan yang sungguh menggoda. Susan berbual mesra
denganku hingga aku rasa comfortable. Dia bertanya
latarbelakangku dan tanya samada aku dah ada girlfriend.
Aku kata aku masih solo tapi Susan mengusik takkan
lelaki handsome macam aku tak ada girlfriend. Aku kata
aku memang nak ada gf tapi tak ada yang sangkut. Dia
tanya orang macamana yang aku berkenan. Aku pun secara
bergurau mengatakan aku nak orang yang macam dia. Susan
terperanjat tapi tersenyum lebar. Dia bertanya kenapa.
Aku pun bodeklah kata sebab dia bijak, cantik, menarik
dan sexy. Bertambah lebar senyum Susan dan dia mencubit
manja pehaku. Bertambah tegang batangku merasa sentuhan
Susan.

Untuk tunjuk baik, aku pun minta diri untuk pulang ke
pejabat sebab dah lama di situ. Susan kata jangan risau
sebab dia boss so tak ada yang nak marah. Aku pun senyum
aja dan rasa lain macam pula. Susan tiba-tiba merapatkan
dirinya padaku dan tangannya mengusap-usap pehaku.
Berderau darahku dan bertambah stim aku dibuatnya. Susan
dengan manja bertanya samada aku marah kalau dia sentuh
aku. Aku kata aku tak kisah. Susan kata dia minat kat
aku walaupun aku masih muda dan nak bermesra dengan aku
sebab dia tak puas dengan suaminya yang sibuk dan jarang
ada dirumah.

Aku hanya tersenyum dan memberanikan diri memegang
tangan Susan. Susan mencium pipiku dan kemudian kami
French kiss. Aku kata aku tak pandai dan tak pernah
beromen. Tapi Susan kata dia akan ajar aku segalanya.
Susan menciumku dan membuka zip seluarku. Dia menarik
keluar batangku yang tegang sepanjang 7 inci itu. Susan
memuji batangku yang besar dan nampak lagi hebat dari
kepunyaan suaminya. Aku pun memberanikan diri
meramas-ramas buah dada Susan yang boleh tahan besar tu.
Susan merengek-rengek keghairahan bila terkena ramasan
ku.

Susan menanggalkan seluar dan seluar dalamku sekali. Dia
terus menghisap batangku dan memberiku blowjob. Tak
sampai 2 minit aku dah terpancut. Penuh mulut Susan
dengan air mani dan dia menjilat-jilat batangku hingga
bersih. Nikmat kena blowjob memang tak terkata
tambah-tambah lagi first time. Lebih enak dari
masturbation. Susan tersenyum dan mengajak aku kebilik
tidurnya di atas.

Sampai di bilik tidur, kami bercemolot lagi dan Susan
menyuruh aku menanggalkan pakaiannya satu persatu.
Menggigil tanganku kerana first time membogelkan
perempuan dan tengok tubuh badan perempuan tanpa seurat
benang secara live. Body Susan memang cantik dengan bulu
jembutnya bercukur cantik. Kami berbaring di atas katil
dan aku mula memainkan peranan macamana aku tengok dalam
blue film. Mula-mula aku attack tengkok Susan dan
kemudian buah dadanya yang besar itu. Putingnya aku
hisap dengan rakus dan tindakanku membuatkan Susan
meraung kenikmatan. Sambil tu tangan ku mula menjelajah
kepeha Susan dan akhirnya singgah di celah peha Susan.

Pantat Susan tembam dan sudah mula lencun. Aku pun
menggosok-gosok alur pantat Susan yang kemerahan itu.
Susan menyuruh aku menjilat pantatnya dan aku pun
menurut saja. Bau pantat memang semacam tapi aku suka.
Aku jilat pantat Susan dan tanganku memainkan
kelentitnya yang tersembul. Terangkat-angkat tubuh Susan
dan rengekannya makin kuat. Tiba-tiba tubuh Susan jadi
kejang dan dia melepaskan raungan yang kuat. Aku rasakan
pantatnya banjir. Pasti Susan climaks. Tangan Susan
mencari Batangku yang sudah tegang kembali dan menujukan
kelubang pantatnya. Perlahan-lahan batangku meneroka
lurah nikmat Susan. Pantat Susan aku rasakan ketat
kemutannya. Mungkin jarang digunakan.

Nikmatnya tak boleh dituturkan dengan kata-kata. Aku
menindih Susan dan mula menghayun makin lama makin laju.
Oleh sebab aku dah keluar dan masih muda maka recovery
ku amat bertenaga. Susan meraung-raung kenikmatan dan
memuji-muji kehebatanku. Susan mengajar aku position
doggie pula. Aku rasa Susan dah keluar banyak kali sebab
pantat amat lencun sampai meleleh-leleh air. Position
doggie memang sedap sebab bertembung dengan punggung
Susan yang montok. Aku dah tak dapat tahan dan terpancut
dalam lubang pantat Susan. Nikmatnya hakiki dan kami
terbaring keletihan dan berpeluh-peluh.

Susan memujiku sebab power walaupun tak ada pengalaman.
Dia kata suaminya lemah dan dia tak pernah mendapat
kepuasan bila bersama suaminya. Tiba-tiba aku terdengar
bunyi deringan loceng…….deringan jam locengku.
Rupa-rupanya aku hanya bermimpi. Mimpi yang indah.

Malam Paling Panjang
Kadang-kadang aku “surf” laman ni. Aku rasa aku lebih
syok baca cerita daripada tengok gambar lucah.
Sebenarnya aku nie dah ada bini. Bini aku nie same age
as aku, dan ini bukanlah aku punya first time sex, tapi
dah banyak kali.

Tapi cerita yang aku nak ceritakan di sini, ialah first
time aku lakukan sex yang cukup panjang dengan bini aku.
Selama 5 jam dari 12 tgh malam sampailah 5 pagi.

Pada malam tu aku browsing ke laman lucah selama 4 jam.
Aku rasa malam tu aku cukup “horny”. Bila aku balik ke
rumah isteri aku sambut kat pintu. Anak-anak dah tidur.
Aku pun mandi dan bersihkan badan, terutamanya batang
aku.

Aku pun masuk bilik. Bini aku tanya “lewat lagi ?” Aku
tak jawab apa-apa. Aku tak ingat lagi apa yang aku
bualkan dengan bini aku. Kemudian tangan aku mula
merayap. Mula-mula tetek bini aku. Aku main-main,
pusing-pusingkan jari aku di keliling puting dia, dan
tarik-tarik puting dia. Kemudian aku kulum tek dia. Dia
menolak. Geli katanya. Bini aku nie mudah geli. Kadang
tu sentuh sikit dah geli, dan terus tolak pelawaan aku
untuk sex. Tu yang aku “fed up” tu.
Lepas tu tangan aku merayap merata-rata atas badan dia.
Kemudian turun ke burit dia. Aku main dengan jari dulu.
Geli lagi.

Dia ni betullah…tak tahan
geli.Hisshhh…susah…susah. Aku sembamkan muka aku ke
celah kangkang dia. Geli jugak. Tapi kali ni aku tak
kira. Aku ludah kat burit dia. Aku main sikit dengan
jari lepas tu aku pun masukkan batang aku kat dalam. Aku
sorong dan tarik pelan-pelan. Sorong…tarik…sorong
tarik. Makin lama makin deras.

Tiba-tiba aku rasa nak klimax dah. Aku pun cabut dan
jilat burit bini aku lagi. Terangkat-angkat badan bini
aku menahan kesedapan. Menendang-nendang cadar dia.
Selepas lima minit, aku tujahkan lagi batang aku ke
dalam burit bini. Agak-agak air mani nak pancut, aku pun
cabut batang aku. Aku ni agak pandai jugak control.

Aku tukar posisi, ke 69. Bini aku nie tak tahu kulum
batang. Jadi aku saja yang jilat burit dia. Tiba-tiba
aku rasa dia mengeliat kuat. Kakinya ditegangkan. Klimax
dah laa tuu. Agak lama lepas tu, aku suruh bini aku
tidur terlentang atas badan aku, dia di atas. Aku
masukkan batang aku ke dalam burit bini aku dari bawah.
Masuk saja batang aku ni, aku main-mainkan dengan jari,
burit bini aku. Terutamanya biji kelentit dia. Aku
masukkan jari aku pula ke dalam burit bini aku. Jadi
sekarang nie, jari dan batang ada dalam burit. Bini aku
dah tak kira lagi apa yang masuk. Dia dah sedap sangat.
Sambil aku main-mainkan jari aku, aku tekan-tekan
keliling burit dia. Lepas tu aku pun klimax. Aku pancut
atas perut bini aku, pancut di luar laaa. Sengaja aku
nak klimax, pasal kejap lagi aku nak pegi pusingan kedua.

Bila batang aku naik lagi, aku suruh bini aku main
dengan tangan dia. Aku suruh kulum. Dia tak mau Aku
main-main sampai dia klimax. Kemudian aku masukkan tiga
jari ke dalam burit bini aku. Bila dia tak tahan. Aku
pun sembamkan muka aku ke burit bini aku. Aku hisap apa
yang ada di situ, biji kelentit, air dan lain-lain.
Kemdian aku lakukan benda yang tek pernah aku lakukan.

Aku jilat lubang punggung bini aku. Bila dah puas, aku
main-main dengan jari aku, keliling lubang punggung dia.
Dia dah terlalu sedap. Lepas tu aku berhenti main lubang
punggung, aku bubuh lagi batang aku ke dalam burit bini
aku. Tapi kali ini dari tepi. Sambil tu aku isap tetek
dia, dan jari-jari aku main bijik kelentit dia.
Tiba-tiba badan dia teketar-ketar. Bini aku klimax lagi.
Aku cabut lagi batang aku, dan aku isap lagi burit bini
aku. Aku berhenti, masukkan jari ke dalam burit bini
aku. Kali ini empat. Setelah bini aku klimax lagi,
terhenjut-henjut badan dia, aku jilat-jilat lagi lubang
punggung dia. Sambil tu aku tekan-tekan jari aku ke biji
kelentit bini aku. Oleh kerana terlampau geram, aku
masukkan jari aku ke dalam lubang punggung dia. Aku
main-main agak lama juga.

Kemudian aku suruh bini aku tonggeng. Doggy style. Bini
aku nie selalunya tak boleh doggy style, sengal katanya.
Tapi kali ini aku paksa juga. Aku suka doggy, sebab
batang aku rasa di kemut cukup kuat masa ni. Ake hentam
kuat-kuat. Bila nak klimax, aku pun pun pancut di luar.

Aku rasa malam itu lah yang paling aku nikmat. Pun
begitu, aku dukacita sebab bini aku tak pandai layan
aku. Aku sorang saja yang memberi, sedangkan bini aku
hanya menerima. Dia tak boleh doggy, tak mahu kulum, tak
mahu buat di tempat lain selain dari atas tilam, tak
mahu buat dalam bilik air dan macam-macam lagi yang
diminta

Anis

Published May 16, 2012 by diarisangap

 

aku adalah anak jati kuala lumpur.aku dibesarkan dalam keluarga yang agak

susah.pada masa umur 15th,satu peristiwa yang pahit telah terjadi .bapa tiri ku

telah memperkosa aku.sewaktu itu aku sedang nyenyak tidur.sudah lama juga aku

perhatikan tingkah laku bapa tiriku.ibu ku sendiri menderita kerana terseksa

batinnya .setiap malam bapatiri ku akan pulang dalam keaadaan mabuk dan setiap

kali itulah ibu akan dikerjakan.Dalam USIA yang baru meningkat remaja aku

sendiri terdedah dengan sex.kawan2 sendiri pun ada mengajak aku menonton

blue.disebabkan pendedahan ini setiap kali bapa ku bersetubuh dengan ibu aku

selalu mengintai.cipap ibu dijilat begitu rakus sekali.dalam tak suka itu ibu

melayan dengan baik sekali.lobang ibu disedut dan bapa tiri ku akan mengeluarkan

lidahnya.pernah sekali air cipap ibu keluar dengan banyaknya ,bapa tiri ku

menandah dengan lidah.pada suatu hari sedang aku leka mengaksikan aksi ranjang

ibu bapa aku keluar .lalu iatersenyum melihat ku.batangnya sungguh panjang dan

besar.bapa tiri ku terus meramas buah dada ku.aku terdiam daegan apa yang

dilakukan olehnya.air cipap ku sudah lama banjir.kemudian ia menyuapkan mulutnya

kedalam mulut.aku rasa sesuatu yang mengairahkan.lalu aku meramas batangnya

dengan rakusnya.bapa tiri ku telah memasukkan tangan kedalam kain batik ku lalu

ia mengosok_gosok cipap ku.air cipap ku mengalir keluar buat kali kedua.bapa

tiri ku mendukung aku terus masuk kedalam bilik tidur ku.bapa tiri ku

menanggalkan pakaian ku satu persatu.dari hujung ibu jari kaki ku dijilat hingga

hujung telinga ku disuap.puting tetek ku dihisap hingga lebam dibuatnya.aku

menghisap batangnya sehingga mengeluarkan satu cairan yang agak cair ,mungkin

sebelum ini air yang pekat sudah keluar semasa bersetubuh dengan ibu.kangkang

kaki ku dibuka seluas2nya lalu ia menjilat seperti anjing ,badan ku melengkung

menahan kesedapan.air cipap ku keluar lagi…. lalu bapa tiri ku memasukkan

batangnya kedalam cipap ku yang sempat.kepalanya sungguh besar sekali.aku cuba

memegang kepala katil untuk menahan kesakitan.lalu ia terus menesuk batangnya

kedalam cipap ku.aku mengerit kesakitan dan terlangsung memanggil nama ibu.tapi

ibu tidak mengiraukan.mungkin ibu telah lena setelah tamat dalam

perjuangannya.bapa tiri mengegjut batangnya laju 2.mula2 sakit lama kelamaan

terasa sungguh menyedapkan.aku menjerit kesedapan cipap ku terasa sakit2 gatal

bila bapa tiri masuk dan tarik batangnya.lebih kurang 15minit perjuang pun tamat

bapa tiri ku memancut kan air maninya kedalam cipap ku dalam2.sungguh panas

airnya ku rasakan .sebelum beredar bapa tiri ku menyoyot mulut ku sepuas2nya dan

mengentil puting tetek ku yang lebam sepuas2nya.aku suruh bapa tiri ku berjanji

jangan membongkarkan rahsia ini pada ibu dan aku sendiri ingin khidmat nya

lagi…..bapa tiri ku sungguh gembira kerana dalam satu masa dia dapat 2

cipap……….

 

 

 

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.