Syuhada

Published May 12, 2012 by diarisangap

Image

namaku syuhada(nama betul tu) umur 24thn belum lagi berkahwin tapi dah bertunang berkerja sebagai akaunten disebuah kilang di shah alam,disini aku akan menceritakan kisah juburku di lanyak oleh izzat

 

kisahnya bermula ditempat ku berkerja budak budak yang berkerja di situ selalu mengajakku(paham paham je la) mana taknya aku nie nak kata cantik takler cantik sangat tapi ade iras iras lebih kurang cam wardina aku mempunyai susuk badan yang agak menarik 34 25 37,semua tawaran sex yang aku dapat aku buat tak tau je.aku mengangap itu semua sebagai gurawan saja

ditempat aku berkerja aku digelar sue lentik,sue punggung besar,sue air lebih,tetek bulat macam2kadang kadang aku naik fed up gak ,well pada suatu hari kalau tak silap aku hari isnin aku gi stor kira stok tengah aku duk kusyuk kira kira ade budak nie nama dia izzat datang aku pun tegur ler kau buat pe kat sini dia diam aku pun buat tak tau je lepas siap kira semua stok,izzat datang hampir dengan ku sambil berkata sue please sekali je than aku cakap sekali ape kau gile ke than izzat

cakap tak dapat pantat(tapi aku panggil cipap)jubur pun jadi ler aku cakap kau gile ke buang tabiat aku pun blah dari stor belum sempat aku keluar aku terasa ade tangan memaut tetek ku dari belakang belum sempat aku buat ape ape tangan izzat menyelak tudungku dan memasuk kan tangannya kedalam baju  ku aku ingin menjerit tetapi aku terasa sesuatu yang tak terkata dengan mulut membaluti tubuh ku terasa sangat sedap,rupa izzat menggentel puting ku izzat berkata sedap tak sue secara spontan aku cakap sedap

 

adegan itu berlangsung selama hampir 25 minit habis adegan tu izzat mengankat skirt labuhku sambil meraba raba cipap ku yang sedang basah tu aku dalam keadaan tu aku aku bercakap izzat kau janji nak jubur je izzat balas aku tau aku cuma pegang je lah jangan risau,aku lihat izzat membuka seluar nya sekali ngan seluar dalam ku lihat batang izzat tegang saiz 7″ sebesar telur ayam kalau tak silap aku izzat menyuruh aku menjilat nya tapi aku jijik hendak menjilat nya izzat cakap sue ludah batang aku nie dengan air liur kau ,aku pun ludah ler pastu izzat membuka seluar dalam ku tapi tidak membuka skirtku izzat cakap sue merangkat sue aku pun mengikut arahan izzat izzat meludah jubur ku sambil mengorek juburku dengan jari pedih +panas rasa bila dikorek aku mengeluh izzzzzattt pedih izzat balas kejap je tu sakit pasnie rasa sedap puas korek juburku izzat memulakan adegen baru ingin memasuk kan batang nya ke jubur kusambil meludah tepat kearah lubang jubur ku terasa air liur izzat mengalir masuk kedalam juburke izzat memasuk kan batangnya tetapi tidak berjaya sambil berkata sue punye kecik sangat aku hanya tersenyum izzat mencuba masuk kali kedua dengan laju izzat menghentak jubur ku dan berjaya memasuk kan batangnya sepanjang 4 inci aku ingin menjerit sekuat hati kerana pedih panas tak terkatatetapi izzat menutup mulutku sambila berkata sue jangan jerit kuat sangat nanti orang dengar aku berkata pedih izzat,izzat balas sekejap jee pedih tuu

lepas tenang izzat memasukan semua batangnya kedalam juburku adegan tarik menarik bermula mula mula sakitl lama kelamanan terasa sedap senak senak sedap,jubur ku seolah olah menyedut nyedut  batang izzat,macam macam cara izzat buat telentang,mengiring, baring,cipap ku terus menguluarkan air skali skala izzat mengentil kelentitku dan hari tu aku klimax tah berapa kali akhirnya izzat pancut kedalam jubur ku,

 

pastu aku dan izzat mengemas kan diri dan izzat meminta seluar dalam ku katenya nak buat kenangan aku pun memberinya,masa berjalan aku terasa sedikit kelainan terasa ngilu+pedih.sampai sekarang aku masih dara dan aku dan izzat masih melakukannya sampai sekarang dan sekarang aku senang nak  buang air besar sebab tak payah teran kuat sangat

aku juga perpesan kepada izzat merahsiakan pekara ini . walaupun begitu punggungku tak londeh jatuh)sebab aku mengamalkan jamu dari dulu lagi( tak silap aku dari umur 19tahun) aku syorkan agar korang try cara nie mesti best(cara jubur)

 

 

   

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: