Adik Ipar

Published May 13, 2012 by diarisangap

 

Amir bersiap sedia untuk keluar menjemput Mona iaitu adik iparnya di perhentian

bas. Secara kebetulan isteri dan anak anak Amir tiada di rumah kerana menghadiri

satu majlis jamuan. Inilah satu satunya peluang untuk mendampingi Mona tampa

sebarang gangguan.

 

Mona belum lagi berumah tangga, umurnya baru 18 tahun. Midah, kakaknya yang juga

isteri Amir berumur 38 tahun, dan dah punya dua orang anak. Amir sendiri sudah

berusia 45 tahun.

 

Amir memerhati ketibaan bas Mona. Tak berkedip kedik Amir meneliti pergerakan

adik iparnya. Mona memakai blaus merah dan berkain yang berbentuk gaun labuh

yang agak longgar. Desiran angin yang bertuip membuatkan kainnya itu terpekap

pada jaluran tubuhnya. Pamiran yang sebegitu rupa telah menyebabkan pelir Amir

berdenyut denyut di dalam seluarnya. Hasrat yang berunsurkan ciri cirimaksiat

mulai bersarang di dalam kepala Amir.

 

Mona bergerak masuk ke dalam kereta dan duduk di kerusi depan bersebelahan Amir.

Dalam perjalanan pulang, Amir mula buat hal. Memang pun selama ini dia ada

menaruh hajatnya tersendiri yang terhadap Mona. Cuma Mona aje yang tak melayan

sangat. Kalau mengikut potongan badan, Mona memang cukup seksi. Raut wajahnya

jauh lebih menarik, jika dibandingkan dengan Midah isteri Amir itu. Amir telah

berkawin dengan Midah semata mata atas desakan keluarga.

 

Belum pun sempat menghidupkan enjin keretanya, Amir merangkul Mona lalu

bertalu-talu mencium pipinya. Mona seolah olah terkejut dan kaku tak dapat

berbuat apa-apa, melainkan terpaksa membiarkan Amir berbuat begitu. Inilah

peluang terbuka bagi Amir untuk mengoda Mona. Inilah masa yang dinantikan untuk

memerangkap Mona yang sudah lama diberahikan.

 

Memangpun sejak kebelakangan ini, Amir sering cuba merapati Mona. Pernah di

suatu petang, Amir memelok pinggang Mona dari belakang. Sebagai gadis belasan

tahun, Mona terasa keliru dan terlalu takut untuk bertindak. Manakala Amir pula

semakin berani bertindak kerana tiada penentangan dari Mona. Namun Amir cukup

berhati hati hinggakan isterinya tidak sedikit pun menaruh syak wasangka..

 

Sebentar kemudian, kereta proton wira berwarna putih meluncur keluar

meninggalkan Perhentian bas. Sepanjang perjalanan itu, tangan Amir sentiasa

mengusap-usap paha Mona. Seperti biasa Mona kebingungan dan tidak tahu apa yang

harus dilakukannya. Dia cuma berharap agar cepat sampai ke rumah. Itu sajalah

yang akan membebaskannya dari penindasan seksual yang Amir lakukan.

 

Pada malam itu Amir dah bertekad untuk menodai kesucian Mona. Lagipun dia rasa

rugi sangat jika tak di sembelih.kijang yang dah pun termasuk ke dalam

perangkap. Lauk yang kelihatan sebegitu enak takkan nak dibiarkan saja. Amir

membelukkan keretanya ke jalan tanah merah di sebuah ladang kelapa sawit . Udah

jauh daripada jalan besar, baru dia berhenti di bawah pokok-pokok kelapa sawit.

Jam dah pukul 11.05 malam ketika itu. Lampu besar dimatikannya. Manakala lampu

kecil di dalam kereta dinyalakan. Enjin dibiarkan hidup untuk menjana air-con.

 

Amir tersenyum panjang. Kini dia pasti betul Mona dah tak boleh lari dari

perancangan maksiatnya. Sebaik sahaja Amir memberhentikan kereta tadi, dia dah

mula bertubi tubi mencium Mona. Walaupun ciumannya tidak berbalas namun Amir

tetap meneruskan kerakusannya. Bertubi tubi muka Mona dicium sampai dah mula

naik kemerahan, Sambil itu, Amir mula bertindak mengambil kesempatan meraba dan

meramas-ramas buah dada Mona.

 

Semasa Amir berbuat begitu, badan Mona mengeliat kuat. Nyata Mona tidak

mengemari akan pelakuan Amir terhadapnya. Nafasnya keluar masuk.deras.

Sekali-sekala dia menarik nafas panjang. Mulutnya mula merenget “Janganlah

Abang…… Kenapa tak senonoh ni…. Mona tak nak begini…..” .

 

“Es es es es es….. Mona ni cantiklah….”, rengek dan bisek Amir sambil

meramas-ramas buah dada Mona. Amir bertindak semakin liar. Dia mula membuka

butang blaus Mona. Mona meronta ronta cuba menghalang. Namun ternyata Amir cukup

faham dan mahir untuk membataskan penentangan Mona. Segera Amir meraba tetek

Mona secara kulit ke kulit. Kalau tadi tetek Mona masih tersorok di dalam coli

tapi kini nyata sudah terdedah. Hasil dari ketekunan usaha rabaan Amir, bra Mona

terlucut entah ke mana. Kemerahan puting tetek Mona membuatkan Amir tersentak

kekaguman. Jari Amir mula menyukat nyukat di serata pelusuk tetek Mona. Ternyata

tetek Mona tidak besar tapi cukup istimewa untuk merangsang nafsu lelaki..

 

Perlahan lahan Amir merebahkan kerusi mereka berdua. Dengan pantas badannya

merintangi pada bahagian pusat Mona. Amir berkedudukan mengereng dengan menghala

pandangan ke arah kaki Mona. Amir bertindak begitu untuk membataskan ruang

pergerakkan tangan Mona. Dengan itu tangan Mona kini hanya mampu mempertahankan

auratnya setakat paras dada sahaja. Ternyata tindakan Amir itu adalah untuk

mudahkan tangannya menjalar masuk ke dalam kain Mona. Kegelisahan Mona nampak

semakin ketara apabila Amir mula menyingkap kain Mona. “Janganlah selak kain

Mona…. Tolong jangan buat cam ni …. Mona malu..!!!” Dengan bersungguh sungguh

Mona merayu kepada Amir. Nada suara Mona terketar ketar lain macam seolah olah

ada sesuatu yang amat dirahsiakan.

 

Semakin Mona merayu semakin ghairah hajat Amir untuk menyingkap rahsia yang

tersembunyi di dalam kain Mona. Sambil tangan kiri Amir menyelak kain Mona,

tangan kanannya pula dengan mudah menyelok masuk ke dalam kain tersebut. Amir

tidak membuangkan masa. Arah tuju tangannya ialah pada panties kat celah

kangkang Mona. Sesampai tangannya di situ, Amir mengorak senyum lebar. Panties

yang dijangkanya itu tidak langsung ditemui. Yang ada terpekap pada tapak

tangannya hanyalah bulu bulu puki Mona.

 

Muka Mona pudar kerana malu yang tidak terhingga. Rahsia besarnya telah pun

terbongkar. Pemberontakkan Mona mula longgar. Amir pula sebaliknya amat gembira

dengan penemuan yang sama sekali di luar dugaan itu. Amir segera mengusap-usap

bulu puki Mona. “Ooo… begini perangai Mona ye… Rupa rupanya Mona ni anak dara

yang tak tahu pakai seluar dalam. Tahulah nasib Mona nanti bila abang hebohkan

perkara ini… hahahaha…..” Dengan bernada serious Amir mengugut Mona.

 

Terketer ketar lutut Mona mendengarkan kata kata Amir itu. Akal Mona

kebinggungan dan buntu. Dia merasakan dirinya telah tewas kepada Amir.

“Kesianlah pada Mona ni abang. Tolonglah jangan hebohkan rahsia ini. Mana Mona

nak letakkan muka nanti.” Dengan sayunya Mona menagih simpati dari Amir. “Mona

sanggup ikut apa saja kemahuan abang, asalkan rahsia ini tidak terbocor.”

Bersungguh sungguh Mona mengemukakan kesanggupan pengabdian dirinya kepada Amir.

 

 

Amir mengorak senyum.yang bersaratkan kecenderungan maksiat. Mona kini sudah

akur pada kekuasaan Amir. Burung idaman Amir sudah pun selamat masuk ke dalam

perangkap. Amir segera mempamirkan penguasaannya. Dicakupnya rambut Mona dan

menariknya ke bawah. Terdongak dagu Mona dibuatnya. “Mona dengar sini baik baik.

Mulai saat ini, Mona mesti ikut segala perintah abang. Baik buruk arahan abang

mestilah Mona patuhi, tanpa sebarang persoalan. Mona faham tak ….? ” Tegas Amir

sambil mempamirkan tanda tanda kekuasaan dengan menggoyang goyangkan rambut Mona

yang dicakupnya itu. Amir yakin bahawa tiada lagi jalan keluar bagi Mona. Memang

Amir akan jadikan Mona abdi untuk memenuhi hasrat durjananya.

 

Ya…. Mona faham segalanya. Mona bersumpah akan sentiasa taat pada abang. Apa

saja yang abang suruh akan Mona lakukan.” Di dalam serba kesakitan akibat

rambutnya diorong sentap Mona melafazkan sumpah kesetiaan. “Baguslah jika Mona

dah sedar hakikat ini. OK sekarang buka kangkang Mona seluas luas yang boleh.”

Tanpa berlengah Mona menunjukkan respon terhadap arahan Amir itu. Dengan se luas

mungkin Mona membuka kangkangannya.

 

Amir menyantapkan matanya pada sekitar bahagaian di bawah pusat Mona yang sudah

terdedah itu. Keindahan yang terserlah jelas menepati kehendak nafsu Amir. Lurah

puki Mona yang berbulu nipis itu terpamir se nyata nyatanya pada keadaan Mona

mengangkang sebegitu rupa. Mona terperanjat seketika apabila jari jari Amir

mengukur jaluran lura pukinya. Ketembaman puki Mona itu amat menggeramkan Amir.

Usapan Amir yang semakin kasar membuatkan Mona mula mendengus. Amir tidak hirau

akan segala dengusan Mona dan dia teruskan asyik dengan tugasnya. Jejari Amir

dengan rakus meneroka ke dalam lubang puki Mona. Ternyata lubang puki Mona sudah

basah dan berlendir. Jari telunjuknya mencuit-cuit biji kelentit Mona. Semakin

dicuit-cuit, semakin kembang ianya. Dan semakin kuat badan Mona mengeliat dan

mulut mendengus.

 

“Mona masih dara lagikah ?’ Dengan penuh harapan Amir bertanya kepada Mona. Mona

hanya mampu mengangguk-anggukkan kepalanya sahaja. Amir menyambut anggukan Mona

dengan senyuman gembira.

 

Amir membuka zip seluar dan terus melucutkan seluar dan bajunya sendiri. Mona

tercenggang memerhati Amir membogelkan pakaian. Inilah kali pertama Mona melihat

kebogelan tubuh seorang lelaki. Batang pelir Amir sudah cukup tegang dan keras.

Desakkan syahwat Amir sudah cukup meluap luap. Dia tidak mahu banyak membuang

masa. Puki perawan ayu yang berusia 20 tahun lebih muda itu dah terhidang di

depan matanya. Dah lama Amir kepingan daging muda belasan tahun seperti Mona.

Kali ini pucuk dicita ulam mendatang.

 

Bukan setakat puki muda tapi Mona juga memang memiliki paras rupa tinggi lampai

yang cukup jelita Kulit Mona halus dan putih melepak. Itu amat berbeza sekali

dengan keadaan isteri Amir yang berkulit gelap dan dah tu pulak gemok pendek.

Perkara yang di kira bonus berharga pada Amir ialah puki Mona yang masih suci

itu.

 

Amir mula mengatur langkap untuk menakhodakan pelayaran junub. Perlahan lahan

dia bergerak ke celah-celah paha Mona. Sambil bercelapak di situ Amir

memperbetulkan kedudukannya supaya cukup selesa. Amir mencapai kedua belah

pergelangan kaki Mona dan diangkat ke atas. Dengan segera Amir melipatkan

sepasang kaki itu sehinggalah lutut Mona berkedudukan hampir ke paras tetek Mona

sendiri.

 

Dengan kaki Mona yang dah terlipat ke atas sebegitu, tinggallah Puki Mona

berkeadaan tersembul dan terkopak sejelas jelasnya. Amir meludah sedikit ke

tapak tangannya. Jari jarinya yang basah itu disapukan pada lubang puki Mona.

Amir monggosok gosok lubang puki Mona. Amir asyik dan seronok memberikan

sentuhan sentuhan terakhir pada kedaraan puki Mona.

 

Mata Mona nampak kuyu dan hayal. Mulutnya ternganga sedikit sambil lidah Mona

terjilat pelat pada bibirnya sendiri. Belaian jari jari Amir.telah membawakan

suatu rasa kesedapan pada puki Mona. Batang Amir pula sudah cukup keras dan

bertenaga. Amir mulai membasahi batang pelirnya dengan air liur. Apabila pasti

cukup kelicinan, dia pun mengacukan kepala pelirnya pada gerbang lubang puki

Mona. Perlahan lahan kepala pelir Amir menyondol nyondol dicelah tangkupan

kelopak puki Mona. Bahan pelicin pada pelir dan puki mereka berdua ternyata

mencukupi. Begitu mudah kepala pelir Amir menyondol sasaran. Takuk kepala

pelirnya dah pun terbenam di celah alur puki Mona.

 

Amir berhenti sejenak untuk memerhatikan reaksi Mona. Ternyata Mona leka masih

dibuai arus kesedapan. Amir pun terus memasukkan lagi pelirnya ke dalam lubang

puki Mona. Tiba tiba pelir Amir rasa tersekat bagaikan ada suatu benteng yang

menghalang kemaraannya. Amir mengorak senyum gembira. Dia tahu benar bahawa

itulah benteng selaput dara Mona. Kepala pelir Amir dengan bertambah garangnya

meneruskan hentakkan pada permukaan selaput lubang dara Mona.

 

Keasyikkan Mona seolah olah dikejutkan oleh sesuatu. Kolopak matanya terbeliak.

Bibirnya terketar ketar. Belum pun sempat selaput dara Mona diranapkan, kat puki

Mona dah mula disengat kesakitan. Amir menarik nafas panjang sebelum meneruskan

kemaraan. Mona pun ikut sama menarik nafas panjang sebagai persediaan menghadapi

sebarang kemungkinan.

 

Amir menolakkan lagi pelirnya ke dalam. Kali ini ia masuk sekerat batang.

“Aduhhhh… Pedihnya kat puki Mona ni.” Mona bersuara merenget kesakitan. Amir pun

berehat seketika. Sambil berehat itu, tangannya terus meraba dan meramas buah

dada Mona, adik iparnya itu. Halim menarik nafas lagi. Selang itu Mona sudah

dapat mengagak tindakan Amir selanjutnya. Kepala lutut Mona menggigil ketakutan.

 

 

Dengan rakus kepala pelir Amir mengkejami puki Mona dengan menyondol masuk

semahu yang mungkin. Bercerap selaput dara Mona diranapkan oleh pelir abang

iparnya sendiri. Serentak dengan itu Mona terjerit lagi, “Sakit abangggg…. ! Tak

muat…. Puki Mona dah koyak ni……. .” Amir terasa. tangan Mona menolak-nolak

perutnya supaya pelir Amir tidak mara ke dalam lagi Namun usaha usaha Mona itu

sudah terlambat. Seluruh kepanjangan 5 inchi pelir Amir dah pun selamat

berkubang di dalam puki Mona.

 

Pada fikiran Amir, apa yang nak ditahan-tahan lagi, semua dah masuk. Dalam

keadaan itu Amir mendakap Mona. Berdengu dengu Mona menanggis. Kesakitan di

pukinya sungguh memeritkan. Sama sekali Mona tidak menduga pemecahan daranya

mendatangkan kesan yang sebegitu rupa. Bontot Mona megeliat tak henti henti.

Lubang pukinya yang sempit itu sedaya upaya cuba diselesakan untuk menampung

pelir Amir.

 

Amir juga cuba bertindak untuk meringankan kesakitan pantat Mona. Mulut Amir

digerakkan ke arah tetek Mona. Ianya singgah tepat pada puting sebelah kiri.

Dengan penuh kepakaran lidah Amir mengelintir puting tetek Mona. Akibat dah

terlalu geram Amir terus pula menyonyot buah dada Mona. Semakin dinyonyot

semakin mengeliat badan Mona. Tangan Mona mula merangkul erat tengkuk Amir.

Lendir lendir syahwat mula terbit membasahi lubang puki Mona. Sudah pasti

keadaan ini menambahkan kelicinan dan kelazatan bagi pelir Amir untuk terus

memasak kemaraan.

 

Punggung Amir mula turun naik. Ini maknanya, Amir sudah mula menghenjut. Namun

begitu, mulutnya masih menyonyot puting tetek Mona. Teknik dua aktiviti yang

berjalan serentak itu ternyata amat berkesan. Ia bukan saja berjaya melunturkan

kesakitan pada puki Mona malah ia juga telah menyuntik limpahan kenikmatan yang

tidak pernah dialaminya.

 

Tak lama kemudian, Mona merayu,” Abangggg…, Mona dah tak tahan ni. OOOhhh….

Nikmatnya …..” Berdengus dengus Mona mengucapkan lafaz kesedapan yang

dirasainya.

 

Amir terus-terusan menghenjut. Manakala badan Mona sudah mula meronta-rota.

Tangannya terkapai-kapai. Nafasnya mula tersekat-sekat. Amir masih terus

menghenjut. Tiba-tiba Mona menjerit kuat dan panjang ,” Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh”

 

 

“Sedap sungguh berzina dengan Mona ni…. Tapi abang dah tak tahan sangat lagi…

Abang perlu lepaskan nafsu ni kat dalam puki Mona.” Sambil Amir terus menyambal

lubang puki, Mona terangguk angguk menyatakan kerelaannya. Serentak dengan itu

Amir pun menjerit kesedapan. Air mani Amir yang dah seminggu bertakung itu pun

meledak keluar. Lima das ledakkan padu dilepaskan oleh kepala pelir Amir.

Kemudiannya diiringi pula beberapa das ledakkan ringan. Kencing putih yang

melekit lekit itu tersimbah dan terpalit dengan banyaknya pada pintu rahim Mona.

 

 

Amir tersungkur di dada Mona. Mona jadi lemah longlai. Begitu juga dengan Halim.

Apa tidaknya, hampir setengah cawan air mani Amir dah terpancut ke dalam lubang

puki Mona. Takungan air benih yang cukup likat memenuhi setiap rongga di dalam

lubang puki Mona. Keseronokan berzina yang sebegitu rupa sudah pasti akan

membuntingkan gadis yang sesubur Mona. Namun Mona sudah terlupa akan itu semua.

Sinar kepuasan jelas terpancar pada pasangan yang baru selesai berzina itu. Raut

wajah mereka tidak sedikit pun menampakkan sebarang penyesalan di atas perbuatan

terkutuk itu.

 

Apabila Amir bertenaga semula, segera dia bangun. Dia beralih semula ke tempat

duduknya. Batang pelirnya yang masih tegang itu didapati penuh bersalut beranika

lendiran. Mona pula masih lagi terbaring mengangkang. Amir tunduk untuk meneliti

keadaan lubang lubang puki Mona. Hanya beberapa titik air mani dapat dilihatnya

pada belahan puki Mona. Tangan Amir membelek belek pada alur puki yang dah

ternganga itu. “Arrrrr…. ” Mona merengget kengiluan. Maklumlah puki Mona baru

saja pecah dara. Jadi memanglah pukinya itu masih lagi terasa sengal. Perlahan

lahan Amir membuka kelopak puki Mona untuk mencari sesuatu.

 

Lubang puki Mona ternganga membentuk bulatan seperti sebuah telaga. Di dalam

telaga itu penuh berisikan kepekatan air mani Amir. Turut bercampur di dalam

takungan itu, Amir dapati ada lendiran yang berwarna kemerahan. Maka ternyatalah

bahawa dara Mona telah tumpas pada batang pelir Amir. Lantas dia tersenuym

panjang dan kemudian mengucup bibir Mona.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: