Alice

Published May 15, 2012 by diarisangap

 

Kisah ni pun bermula somewhere  dua tahun yang

lepas. Aku pun masa tu dah kawin …  kes sama-sama curang le.

Aku mula kenal dengan amoi ni  (kira amoila pasal dia tak daftar kahwin

dia), masa aku buat promosi  kat satu expo di JB.  Dia sewa sebelah gerai

aku… buat promosi barang sykt  dia la. Agaknya dia tengok aku agresif je

buat sale…..   dia pun kempen la join sykt dia.  Gerai tu dia jaga

sorang……masa tu aku cuma dapat jumpa laki dia dua kalije ….. itu pun

mulanya aku tak sangka yang  tu laki dia …. Pasal dah tua…aku agak umur

dia dalam  50an tahun ….gaya pun macam tak larat je.

Mulanya, Alice ni aku ingat  tak kawin lagi…. Anak dara tua ke ….tengok

dia punya gaya dressing …lepas tu perangai dia pun agak kebudak-budakkan

sikit.  Muka memang cun… takle sepet sangat…. fasih pulak cakap melayu….

sekali pandang… memang orang ingat awek melayu.

Aku pun tak ada la pasang niat apa-apa… lagipun aku dah ada bini…. Malasla

nak buat kerja tu lagi…tapi kalau dapat…. aku tak  tolak . Masa tu  bini

aku pun ikut sekali. Jadi aku macam biasa jela….dalam padatu aku  termakan

kempen dia… setuju nak jual barang company dia. Disebabkan company dia

pakai system MLM, aku pun register jadi downline dia….maksudnya dia upline

akula.

Biasala… kalau dlm MLM upline mesti tolong downline a …. Jadi, bila balik

KL, aku pun  buat program promosi dengan dia.  Sampaila dah dekat 6 bulan

aku follow dia buat promosi kat sekitar KL….. Masa tu pulak bini aku dah

sarat nak beranak…jadi dia tak larat nak ikut. So… bila buat promosi aku

berdua dengan Alice jela

Bila dah lama bergaul… kita orang pun makin mesra. Tapi bab dia jadi bini

nombor dua tu aku tak tau lagi. Aku ingat mati-mati dia tu betul-betul

kawin dengan boss aku… mana taknya dia pun duduk satu rumah dan jagakan

emak laki dia yang sakit tua.

Sampaila satu hari tu….. aku pergi  rumah dia nak ambik stok barang…. Aku

memang malas nak ambik kat opis..pasal jauh. Tapi aku singgah kejapje ….

datang ambik barang…lepastu  aku chow la. Sebelum datang aku telepon je

dia…bagitau  apa barang yang aku nak …lepas tu dalam pukul 6 ptg…  aku

datangla ambik.

Hari tu pulak aku terlewat sikit…lebih kurang pukul 8 malam baru sampai

rumah dia.  Dia pun keluar dan ambik barang kat kereta dia …parking kat

tepi jalan depan rumah dia. Sambil tu dia tanya  pasal perkembangan bini

aku yang baru bersalin.. Aku pun bagi tau dia  …yang bini aku ada kat

rumah mak dia kat kampung….

Dalam tu dia usik aku, “ Wa…Bang Mat serupa orang bujangla” .

“ Takdela Alice… nak buat macam mana… dia mau balik kampung…saya

hantarla…senang sikit, mak dia boleh jaga”” aku jawab macam biasa, Si

Alice ni memang biasa panggil aku abang, macam la dia tu muda sangat dari

aku…. Padahal muda setahunje dari aku …masatu umur aku dah masuk 35 tahun.

Pasal tula aku ingat dia ni anak dara tua.

Tapi…yang buat aku geram tu …malam tu, dia pakai seluar pendek yang

melekap kat peha dia….Sampai nampak berbekas  …..tundun tembam kat celah

peha dia …. dengan betis dia jangan ritala… Amoi…. taujela…. putih

melepak…. sampai aku teringat balikla…Ahsoo jiran aku …Mei Ling yang aku

kerjakan pantat dia dulu…….pakai lak t-shirt takda lengan….pun melekap kat

badan juga  dengan bahagian lehernya  lebar sikit….. dua daging pejal

menonjolje kat dada …..  tak  besar sangat…. Tapi nampak montok semacam….

Dalam hati aku …. Fuhhhhh……baik juga body si Alice ni. Punyala lama aku

bergaul dengan dia …baru malam tu lak aku rasa stim tengok dia. Lagipun

dah dekat sebulan aku puasa… si Mamat kecik kat bawah tu pun mana tahan

puasa lama-lama.

Selalu tu …. Kalau aku pegi rumah dia laki dia ada…..hari tu pulak,….laki

dia tak keluar pulak. Sambil dia bagi barang tu akat aku… aku tanyala dia…

 

“Mana Mr.Tan…. Alice?”

“ Ooo Mr Tan aaa…. Dia takde …. ada rumah  dia punya bini” lancar je dia

jawab macamla aku dah tau pasal kes dia tu

“ Eh…mana bini pulak… u bukan dia punya binika?” Aku tanya dia balik.

“ Ya la… . dia pegi sana rumah  tua punya bini “ dia jawab sambil senyum

je pandang aku. Dalam hati aku… camna pulak… mana cina boleh kawin dua….

Dalam pada tu..Alice ajak aku pegi makan kat kedai mamak tak berapa jauh

dari situ…aku bawakle naik kereta aku…sambil drive aku jeling-jelingkat

sebahagian peha dengan betis dia….pehhhh putih melepak….picit sikit mesti

merah punya…..kalau kena gigit lagila…  So, masa makan tu aku pun korekla

lagi dalam maklumat yang baru aku dapat  ….sebelum dapat korek lubang

pantat dia…. kenala buat step by step.

Kepala aku mula la pasang plan ….paham-pahamjela air dah penuh …bini lak

kat kampung…. Otak memang kuning punyala. Aku rasa pun…kalau  ayat baik

punya ….boleh dapat dia ni. Apa lagi….skil lama aku guna la balik. Tapi

malam tu aku tak buat apa-apa tindakan…..relak… …cari maklumat sebanyak

mungkin…provok sikit-sikit….kendian nanti….buat plan cantik-cantik, pasang

strategi betul-betul…. Sampai saat dan ketikanya… memang lunyai Alice ni

aku kerjakan….tunggu masa je.

Tak lamaaaa… lat dua tiga hari…dia call aku, ajak buat promosi kat Melaka

Parade…mula hari Sabtu hujung minggu tu..  Aku pun tanya macamana dia

punya arrangement …. Dia kata……promosi tu dua minggu….yang pegi  aku

dengan dia je…. Mr. Tan tak pegi pasal ada supplier dari oversea nak

datang minggu tu…. kena entertainla. Wah…ini memang peluang  cantik….

Siapla ko Alice…kataku….

So, petang Jumaat tu …dalam pukul dua kitaorang pun bertolak ke Melaka……

nak jimat minyak, kita orang naik satu kereta….masa pegi tu …. kepala

aku ligat atur strategi…. Sampai kat hotel Ramada. …aku saja ubah plan.

Aku suruh Alice ambik satu bilik je…. aku bagi tau dia …nak tumpang

rumah member aku….

Mula-mula….. dia  suruh aku ambik satu bilik  juga …takpa company tanggung

…katanya. Aku bagila macam-macam alasan…sampai last-last dia pun kata, “

Tak maula Bang Mat… nanti tak ada kawan  mau cerita lo “ dia cuba pujuk

aku lagi….

Aku bagi tau dia, “ Alice jangan risau…. …nak keluar makan tengah malam

ke…. mau sembang ka….sakit kepala ke…. apa-apa hal… u just call me…u punya

pasal saya mesti datang punya lah.” Sambil tu aku buat-buat melawak…”Kalau

u sakit kepala tak boleh tidur pun… just call me…  nanti saya boleh kasi u

tidur …nak tak” bukan apa …saja nak tengok respon dia.

“ Apala Bang Mat ni ….tak maula…nanti laagi tak boleh tidur ” Dia balas

balik sambil tergelak kecik

“Takde lah… Bang Mat gurau sajakan?” dia sambung balik.

“Kalau betul-betul pun ….apa salahnya” saja aku kenakan dia lagi….

“Eeee…tak maula …..gatallla Bang Mat ni” sambil jarinya pantas mencubit

tangan ku

“Mana tak gatal Alice …..sudah dekat  satu bulan tau saya puasa…..” aku

jawab pelan

“Okla ..kalau Bang Mat tak mau tidur hotel pun takpala…tapi…apa-apa hal

kalau saya telefon u mesti datang tau” Alice cuba matikan perbualan

Sebelum aku blah pegi rumah member aku…dia  suruh aku ambik dia  pukul

lapan …pegi makan ….kereta aku bawak….patahla kaki dia…kalau dia nak pegi

manapun yang jauh sikit mesti dia panggil aku…strategi pertama dah

berjalan.

Malam tu …Alice dah macam awek aku…kutu pandang je…mana taknye ..dia pakai

short pendek je….kita orang pegi makan kat luar …sembang-sembang sampai

pukul 11 baru balik.  Masa tengah makan tu …Mr.Tan ..laki dia talipon..nak

sport check kot…aku cuma dapat dengar apa yang Alice jawab ela…. Dia kata

dia tengah relak dalam bilik….nak masuk tidur… …dalam hati aku…pandai juga

amoi ni kelentong laki dia…takut laki dia jelous kot…. Tapi malam tu aku

tak buat apa-apa…lepas hantar dia balik hotel aku terus belah je…….aku pun

kena tunjuk  gentleman….. ada banyak masa lagi…dua minggu beb…..mana boleh

gelojoh sangat……kalau tak dapat juga…tak taula nak kata.

Mula dari besoknya….sambil buat  promosi …bila ada masa terluang je aku

pun mula masuk jarum …. Aku racun sikit-sikit…tutup gerai pukul 9…lepas tu

pegi makan ….balik hotel balik pukul 11 .… Respon customer pulak

cantik….masuk tiga hari dah dapat target untuk dua minggu punya….. Alice

pun bukan main happy ….sampai dia kata nak bagi aku bonus dari poket dia

sendiri pasal dah lebih target…..Aku pun saja buat mengggatal….

“ Tak payah bagi duit la Alice…dapat cium u pun cukupla”

“ Ishh….apala Bang Mat ni”

“Betull….nasib baik u dah kawin…I pun dah kawin juga…kalau kita dua-dua

belum kawin aaa…..memang I mintak  u jadi bini ….”

“Betul keeeee….”

“Betul la..apa nak lagi….muka lawa….body pun cantik….baik hati pulak

tu….macamana  u boleh kawin dengan  Mr.Tan?….dia kan dah tua….lepas tu u

jadi nombor dua pulak tu…tinggal je la Mr Tan tu…kita kawin nak ..u jadi

bini nombor dua I la…sekarang pun sama apa ”

“Bang mat jangan cakap itu macam  …dia baik punya orang lo ”

“Ye la.. memang dia baik…..saya pun tak cakap dia tak baik…u cuba

piker…macam sekarang ni ….u penat-penat buat promosi kat sini …malam-malam

….tidur satu orang…sejuk….dia kat rumah sedap-sedap peluk bini tua” aku

racun Alice lagi.

Alice terdiam …..tak kata apa…..aku  terasa juga benda yang aku cakap tu

dah kira lebih….dah terlepas cakap..camno lagi. Habis tutup gerai malam

tu…. dia minta aku hantar balik bilik terus…bila aku ajak makan….dia

kata…. takpala…. nanti malam sikit….  aku agak mesti dia marah  kat aku.

Abisla…takde canla aku…silap-silap …tapi, masa hantar dia balik hotel tu

aku minta maaf la kat dia kalau-kalau dia tersinggung ke….marah kat aku

ke. Dia tak cakap banyak …sampai hotel dia pun terus naik…aku pun belah

balik rumah kawan aku.

Lebih kurang pukul 10.30 mlm, tengah aku baring nak tidur..alih-alih,

talipon aku bunyi…ALICE….apahal ni…rupanya dia ajak aku temankan dia

makan….lapar katanya….dalam hati aku …ini lah peluang yang aku ada …dapat

ke… tak dapat ke…. malam ni lah. Masa makan tu….mood dia pun ok….boleh

gurau macam biasa.… pukul 12 mlm baru balik hotel.

Sampai hotel aku minta tumpang tidur bilik dia ….alasan aku dah lewat….

malas nak kejutkan member aku.“I tidur kat kerusike…..atas lantai pun

takpalah…boleh tak? Dia piker sekejap….

”Bolehlah…tapi takkan bang mat mau tidur atas lantai…..takpelah ….katil

pun besar …kita kongsi lo…tapi tidur saja tau ….tak mau kacau aaaa”

“Oklah….i tak kacau” aku jawab balik. Sapa nak kacau…aku nak jolok je

Masa nak masuk tidur ….mulanya Alice nak pasang lampu tidur….aku cakap

…aku tak boleh tidur kalau lampu terang…kalau dia tak mau gelap…. aku

suruh pasang je lampu bilik air, buka pintu  sikit…jadi dalam bilik tu

samar-samar je la.

Dia offer aku kongsi selimut…aku tak mau….saja jual mahal….kononnya betul

la aku tak nak kacau dia tidur. Aku pun baring mengereng membelakangkan

dia…..Taklama …agaknya dia kesian tengok aku tidur mengerekot….pelan-pelan

dia selimutkan aku….masa tu aku perasan …. aku adjust sikit badan aku bagi

lagi rapat sikit dengan dia.

Mana aku boleh tidur…betina ada kat sebelah…kepala dah terbayang je tundun

cipap dia yang tembam tu….nak terjah je takut kena cas rogol…sabor

jela…..dia pula  menelentang…selimut pun kat paras perut je….Agak-agak dia

dah lena je….sekali   pusing je …aku dah mengereng mengadap dia …tangan

aku melingkar atas perut dia….tapi badan aku takle rapat sangat….dia

diam….aku pun buat-buat tidur…macam tak sengaja la kononnya.

Tak berapa lama….dia ubah position….mengereng membontot aku….tapi bila dia

kalih badan …dia berganjak lagi rapat dengan aku… dia biarkan je tangan

aku yang melingkar atas badan dia…aku pun peluk pinggang dia dan  rapatkan

lagi badan aku ….Alice diam je…..agaknya sedap kot kena peluk….air cond

pun sejuk ….lagi malam lagila sejuk….walaupun berselimut mana boleh sama

dengan kehangatan badan orang……aku parking kote aku hala keatas dan

rapatkan  kat punggung dia….mamat kecik tu  dah mula mengeras….

Pelan-pelan tangan aku mula menjalar ke tetek dia….melekap kat situ….masa

dia menelentang tadi …aku memang perasan dia tak pakai coli… nampak

puting dia berbekas menunjal disebalik baju ….aku gosok pelan-pelan buah

dada Alice …aku sepit puting dia ngan jari ….tak besor sangat…pehh…sedap

nyonyot nih…..dia masih diam lagi…. aku luaskan lagi area yang aku gosok….

agak kuat sikit….sambil tu ramas pelan-pelan….sesekali aku gentil puting

tetek dia… dia menggeliat sikit dan pegang tangan aku….tapi dia tak

alihkan…..dia biarkan atas tetek dia lagi.

Aku stop gerakan tangan aku…..masih melekap kat atas tetek dia….. tetek

dia  terasa agak keras sikit….. …..kote aku kat punggung dia makin

keras….. punggung Alice ni kira Okla ….tak besar sangat….tapi tak

jatuh….masih terasa pejal lagi…Cuma agak leper….aku adjust sikit kote aku

…parking kat celah punggung dia….aku tunjal pelan-pelan….

Bila pegangan tangan dia agak longgar…aku sambung balik …..aku

gosok-gosok, picit-picit, ramas sikit, uli sikit….gentil-gentil puting dia

pelan-pelan….aku control  gerakan  tangan aku dengan lembut….biar nafsu

dia terangsang secara perlahan….

Makin lama …aku rasa tetek dia dah makin ternaik…makin pejal….puting dia

makin keras…..dada dia makin berombak…aku rasa….mesti  dia dah makin

stim….aku ramas-ramas kuat sikit….nafasnya makin jelas … teteknya semakin

pejal….aku hembus-hembus lubang hidung aku kat belakang leher dia ….tangan

aku mula menjalar kebawah….pelan-pelan masuk celah peha dia…..lagi sikit

nak sampai kat tundun dia…..tiba-tiba…dia pegang tangan aku…..dia pusing

badan dia mengadap aku…dan…

“Tak maula bang mat…. janganla ” dia merengek pelan ….

Terkejut juga aku…nasib baik dia tak jerit….bila dengar nada suara dia

camtu…..lagila aku stim….ni yang best ni….ada rejection sikit….. kalau

terus menyerahje….takbest la…takde thrill …

“Ok…ok…sorry….I betul-betul tak boleh tahan tengok u  …..tak boleh control

…. u fahamla…I pun dah lama tak dapat….sorryla….ok.” aku bagi alasan

“OK …janji tau …jangan kacau lagi aaa”

“Oklah….tapi I nak cium u …boleh tak…..sekali je” aku merayu …..dia

diam…pandang je muka aku….tapi tak de rupa macam nak marah….

“Bolehla…sekalije.…lagipun kita dua orang je…tak ada orang nampak…Ok

Alice” aku merayu lagi…dia diam sekejap

“Ok …sikit je tau…”  balas dia lembut

Apa lagi dapat greenlight….aku pun peluk badan Alice…dan terus membenamkan

hidung aku kat pipi dia….mulut aku terus merayau …..aku geselkan bibir aku

kat bibir dia…kena dengan tak kena je….lepas tu aku larikan kat bawah dagu

dia…turun kebawah sikit …aku jilat-jilat batang leher dia…Alice menggeliat

sikit, kepala nya meliuk-lentuk .…kedua-dua teteknya keras menunjal dada

aku…aku peluk lagi erat….nafas Alice makin sesak…

Mulut ku balik kedagu Alice…aku gigit-gigit pelan….naik kebibir dia ….aku

kucup-kucup bibir dia  sikit….bila aku rasa bibir dia nak melawan

balik….aku larikan mulut aku ke bawah telinga dia…pelan –pelan aku

sedut….jilat-jilat sikit…terus kat telinga dia….gigit-gigit cuping dia

sambil aku hembus-hembuskan nafas aku ke telinga dia….badan Alice

menggeliat kuat sikit ….tangan dia yang tadinya melingkar longgar makin

kejap memeluk aku…..kepalanya mula meliuk lentuk…nafas dia makin

kencang….. aku tau dah….mesti dia dah stim…

Mulut ku balik kebibir dia…aku mainkan hujung lidah kat tepi  bibir dia….

tak tahan  agaknya…pantas mulutnya menyambar mulut aku …agak ganas….bibir

aku dengan bibir Alice bertaut….bersilih ganti kami menyedut bibir satu

sama lain… atas dan bawah bersilih ganti. Alice makin rakus….lidah nya

dijulurkan….aku sedut lidahnya masuk  kedalam mulut ….aku rasa rasa manis

dan lazat sekali lidah dia….berbelit-belit lidah dia dan lidah aku dalam

mulutku….aku tolak lidah dia dengan lidah aku… aku julurkan lidah aku

kemulut dia….dia pulak sedut lidah aku….

Pautan pelukan tangan Alice  makin erat…tangan aku mula menjalar ke bawah

…aku gosok-gosok belakang dia ….kebawah lagi…..aku ramas-ramas punggung

nya yang pejal… sebelah kakinya disilangkan atas peha aku….kedua-dua

daging montok di atas dadanya terasa pejal menekan dadaku….. kami terus

berkuluman lidah….nafas Alice makin sesak…dadnya makin berombak

kencang…..tiba-tiba…dia lepaskan mulutnya…tangannya menahan dada aku…..

“Sudahla bang mat….cukupla…tak mau lagi” Alice bersuara pelan “C’mon

Alice….takkan nak berenti….please…” sambil hidung aku mencari sasaran

dipipinya, dia mengelak sikit

“ Kita dua orang je dalam bilik ni……takde sapa …kalau jadi apa-apa pun…u

dengan I …kita dua aje yang tau….ini rahsia kita berdua….i takkan cerita

dengan sapa-sapa…ok….I promise…ok…please alice….please….”

Sambil tu aku tarik dan selukkan tangan masuk dalam track bottom aku…dia

genggam kote aku….dia lurut sikit kepangkal ….ke kepala….macam nak ukur

besa dan panjang  kote aku….dia picit sikit….memangle keras….

“ Please Alice….i punya dah keras ni….…please” aku merayu lagi.

Dia lepaskan genggaman tangannya kat kote aku… tangannya terus  melingkar

atas badan aku….matanya makin kuyu….bibirnya yang agak berair terbuka

sikit….

Yessss……aku faham dia punya body language….apa lagi …aku pun peluk tubuh

Alice…. erat….mulut kami kembali bertaup….berkucupan….berkuluman….dan

bersilih ganti menelan air liur masing-masing…..kapal yang aku kemudi mula

belayar semula….kali ini  laut berombak tenang…..i aku pasti….pelayaran ku

akan meredah ombak dengan lancar dan akan sampai ke pelabuhan dengan

selamat.

Masih lagi berpelukan dalam keadaan mengereng ….tangan ku menyeluk ke

dalam baju Alice dan terus melekap diatas buah dadanya….tanpa lapisan kain

bajunya….kulit buah dadanya terasa halus dan lembut tapi pejal…..

Jari-jemariku mula meramas….menguli dan menggentil puting  tetek

kirinya….makin lama teteknya makin pejal…..bila terasa putingnya kena

gentil…Alice menggeliat kegelian….kami melepaskan mulut…..aku tolak

badannya   menelentang….kali ni….tetek kanannya pula menjadi sasaran

aku….sambil meramas dan menguli….mulutku terus menjelajahi…batang leher,

bawah telinga dan cuping telinganya….Alice  mendesah

…ishhhh….ahhhh….ahhhhh…dadanya terangkat-angkat

Aku singkapkan bajunya ….terserlah tetek kanannya….aku benamkan mulutku ke

putingnya….aku hisap,  nyonyot dan mainkan lidahku pada putingnya dan

menjilat-jilat serta menggigit perlahan sekitar tetek

kanannya…..Fullamak…..sedap dapat nyonyot putting dia…..tangan kananku

pula  ganas  meramas tetek kirinya yang masih tersembunyi bawah

bajunya….sekejap-sekejap dadanya terangakat sambil mulut nya mendesah

kesedapan….Alice menyingkap sendiri sebahagian bajunya yang menutup tetek

kirinya …..

Maka ….terserlahlah kedua-dua daging pejalnya yang putih melepak dan gebu

dua puting yang menghiasi  teteknya ….agak kecil…keras menunjal

keatas…tanpa membuang masa…aku terus membenamkan mulutku keputing tetek

kirinya pula….aku nyonyot putingnya ganas sikit..dan memainkan lidahku

diatas putingnya …diikuti  dengan sedutan dan jilatan diseluruh buah

dadanya…sampai kat bawah ketiaknya ….Alice semakin menggeliat

kegelian….bunyi suara mengerangnya semakin jelas perlahan…keseluruhan

teteknya terus menjadi sasaran mulutku…aku jilat keliling teteknya dan aku

sedut-sedut…gigit-gigit kedua daging pejal didadanya…

Berenti sekejap….aku tarik bajunya melepasi kepalanya….Alice mengangkat

tangannya keatas untuk memudahkan aku membogelkannya….macam askar

surrender….terdampar didepan ku…bahagian atas tubuh Alice yang separuh

telanjang….aku buka bajuku dan melurutkan seluar ..tinggal seluar dalam….

Lantas aku sembamkan muka ku diantara kedua buah dadanya…dan sambung balik

tugasan mulutku diseluruh bahagian dadanya yang basah  dengan air liur aku

Sambil mulutku megerjakan buah dada nya….tangan ku  menjalar kebawah….aku

gosok-gosok bahagian perutnya…kemas …..tak menggelebeh …..terus kebawah

lagi…aku seluk tangan aku masuk kedalam seluar pendeknya  yang agak

bergetah sikit….boleh stretch…tapi tak ketat sangat….rupanya dia tak pakai

seluar dalam……bulunya sejemput kat hujung bahagian atas tundunnya  ditrim

rapi…..aku lekap tapak tangan aku kat tundun Alice aku ramas sikit

tundunnya yang ternaik sikit….TEMBAM…aku rasa lubang cipap dia jenis

lubang tanduk…sebab selalu aku perati kat tumit dia …agak masuk kedalam

sikit…

Jari hantuku  terus menyelusuri lurah ditengah tundunnya….terasa agak

basah….Alice menggeliat sambil menaikkan kedua lututnya….mengangkang

sikit….lurah cipapnya terbuka sikit….jari hantu ku mula meneroka kedalam

lurah cipapnya …suam-suam…aku korek makin dalam….lurahnya makin

basah….jari telunjuk dengan kelingking ku turut membantu menguak bibir

cipapnya…memudahkan jari hantuku masuk lagi dalam ….meneroka lubang cipap

Alice…sampai kepangkal jari….dinding pantatnya membalas dengan kemutan….

Wahh….ketat lagi pantat Alice ni…aku rasa …mesti kote Mr.Tan tak berapa

besar sangat…aku mainkan jari hantu aku keluar masuk lubang cipapnya yang

makin becak… dapat biji kelentit dia…aku tenyeh-tenyeh….jari hantu aku

basah berlendir….aku jilat jari hantu aku….nyum..sedapppppp……sambil tu

lidahku menekan putingnya kedalam dan bermain-main dikeliling

putingnya…….Alice menggeliat, punggungnya terangkat sikit…mulutnya

mendesah dan mengerang perlahan…akupandang muka Alice….matanya

terpejam….mulutnya dikepam bagaikan menikmati sesuatu….

Mulutku mencari sasaran baru…menuju kebahagian perut…aku jilat-jilat

lubang pusatnya….Alice kegelian….mengelak-elak dan mengereng

membelakangkan aku….aku tarik tangan aku dari lubang cipapnya….dan

memeluknya dari belakang….tangan kiriku pantas menyelinap bawah badannya

dan terus meramas dan menguli tetek kirinya…selesai menyelak

rambutnya….tangan kananku terus meramas dan menguli tetek

kanannya….sekaligus belakang batang lehernya menjadi sasaran sedutan dan

jilatanku….aku tak berani nak buat love bite…bagi line clear…makan biar

kenyang …tapi biar tak berbekas…lain kali boleh makan lagi…

Bahagian belakang tubuh Alice menjadi sasaran sedutan dan jilatan

ku….macam serigala lapar dah sebulan tak dapat mangsa…dapat pula daging

rusa…habis serata belakang tubuh Alice aku jilat, sedut dan

gigit-gigit….aku lurutkan seluar pendek Alice….maka, terdamparlah di depan

mataku….sebatang tubuh bini nombor dua @gundik Mr.Tan…tanpa dibaluti

seurat benang …telanjang bulat ….terhidang untuk menjadi santapan dan

ratahan ku malam ini….

Alice meniarap…. punggungnya yang putih dan gebu menjadi sasaran

mulutku….punggungnya terangkat-angkat. …aku buka kangkangnya dan beralih

kedudukan dengan mukaku mengadap punggungnya…terselit diantara kedua

pehanya…bahagian bawah pantatnya yang bibirnya terbuka sikit….aku

jilat-jilat alur cipap dia….keliling jubor dia sekali aku jilat….berak tak

basuh pun tak kisahla…masa dia mandi tadi takkan dia tak cuci lubang burit

dia….kan

Aku bangun dan  lurutkan seluar dalam aku….butuhku yang keras tegang dari

tadi ….lega …dapat bebas dari kongkongan seluar dalam …bersedia untuk

menujah lubang cipap Alice…aku meniarap atas badan Alice….sambil menghisap

dan menyedut belakang badannya….aku jolok-jolok belahan punggung Alice

dengan batangku….punggungnya terangkat sikit….kepala butuhku termasuk

sikit kat celah pantat Alice……aku celup-celupkan sikit…..sabar…jangan

masuk dulu….bagi dia rasa sikit kepala butuh aku…..sampai dia betul betul

gairah…dia mintak…barulah aku tujah lubang puki dia……tapi, macamana pun

aku mesti jilat pantat dia dulu…tak jilat …tak sah

Aku bangun dan balikkan tubuh Alice….menelentang…pantas menyembamkan

mukaku kecelah pehanya…aku gigit-gigit  geram tundunnya yang

tembam…pehhhhh…..wangi pantat dia…..tak macam pantat bini aku….tengik

sikit…..lidahku mula menjilat sekitar cipapnya, serta daging pehanya turut

aku jilat dan sedut…pehanya bergoyang kegelian…mulutku terus merayap

kebawah…betisnya yang putih melepak bak bunting padi….aku gigit-gigit

lembut….sampai ibu jari dia sekali aku gigit…kalau boleh setiap inci tubuh

Alice aku nak ratah,,,Tangan ku diatas dadanya, tekun menguli dan meramas

kedua buah dada montoknya..

Kembali kecelah pehanya….mulutku terus  menjunam kecelah pantatnya …aku

buka kangkangnya lagi luas….dengan lahapnya lidahku terus meneroka kedalam

lubang cipapnya…ssluurrrppp….aku telan air puki Alice yang melumuri lidah

aku…..emmmm…lazat.ttt…Alice menggeliat dan mengerang…kedua tangannya

meramas-ramas teteknya sendiri….

Biji kelentitnya menjadi sasaran lidahku…aku makin geram….aku sedut dan

nyonyot biji kelentitnya….enhh…enhh…unhhhh….anhhhhh…eshhhhh…Alice mendesah

agak jelas….sedalam  mana yang boleh masuk, aku benamkan mulutku kedalam

lubang cipap Alice…lidah ku terus  menerokai dinding lubang pantatnya dan

menjulur  makin dalam…Alice mengayak-ayakkan punggungnya…makin lama makin

kuat….sampai hidung aku sekali kena tenyeh dengan cipap dia

Mulutnya semakin kuat mengerang dan merintih

kesedapan…unh…unhh..ahhh….sedap bang mat…..lagi bang

mat….anhhh…..anhhh..uh..uh..uh..uh…oh yes..oh yes…I’m cumming…bang I’m

cummmmming….tangannya  menarik dan membenamkan muka aku kepantatnya dan

pehanya mengepit kuat…punggungnya ditunjalkan keatas…lubang pantanya

ditenyehkan kemukaku…dan….terasa hangat air pukinya menyembur dari lubang

pantatnya…ssllluuuurrrrrppppp…..dengan lahap aku telan sekali  air puki

Alice….masatu aku dah tak peduli apa…..semuanya sedapppp….semuanya nikmat

Dengan muka yang bersememeh denga air puki dia…aku merangkak dan meniarap

menindih Alice…kami berkucupan dan berkuluman….dan Alice menjilat-jilat

seluruh mukaku yang dilumuri air pukinya endiri…

Selepas klimaks kali pertama …aku biarkan dia ambik nafas sekejap….

…Sambil meramas-ramas teteknya…aku tanya…

“Alice puas …” dia tak jawab …cuma tersenyum manja… matanya yang kuyu

membuatkan aku lagi stim..

“Are u ready…” sambil aku geselkan koteku kat celahan tundun cipapnya…Dia

tak jawab…Cuma tangannya menyelinap kat celah badan kami terus  menggengam

dan mengurut batangku…aku pahamla….dia dah ready….

Aku menahan berat badan dengan tangan dan mengacukan kepala koteku

menghala kelubang cipap Alice…aku biarkan mamat kecik tu cari sasarannya

sendiri. Alice tak membiarkan…dia buka kangkanganya lagi luas….dia

tenyeh-tenyehkan kepala butuhku ke celah cipapnya dan  ke biji

kelentitinya….kepala butuhku yang basah dengan air pukinya…terus di

benamkan kedalam lubang pantatnya yang menadah dengan bibir terbuka

menunggu tujahan butuhku….

Kelicinan dinding lubang pantat Alice yang dibanjiri air pukinya

melancarkan tujahan butuhku kedalam lubang nikmat Alice…sampai separuh

koteku masuk..terasa makin ketat…lubang pantatnya terasa mengemut-ngemut

batangku….aku tekan lagi dalam ….lubang cipap Alice terasa makin

sempit….aku tekan kuat sikit…Alice merintih…enhh…enhhh…tangannya meramas

teteknya sendiri…aku tekan lagi sampai santak kepangkal batang….terasa

hujung kepala butuhku menunjal dasar lubang cipapnya….Alice

tersentak…betulla tekaan aku….memang lubang puki dia jenis lubang

tanduk….bertuah aku…malam ni

“Hekk….Slow sikit bang mat….abang punya panjang ….besar…Alice tak tahan…”

dengan suara tersekat-sekat…jari-jemarinya mencengkam kain cadar….

“Alice sakitt ke…?” aku tanya dia….”Emm…seedaapppp….” dia merengek manja

Confirm…kote Mr.Tan mesti lagi kecik dari kote aku….bertuah ko Alice dapat

butuh aku malam ni….

Disebabkan perjanjiannya dengan Mr.Tan …tak boleh beranak….lubang pantat

Alice pun cuma sekadar menjadi bahan tujahan kote Mr.Tan aje….kalau kote

dia lagi besar dari aku punya…mesti lubang pantat Alice aku rasa longgar

sikit…ini tak…aku rasa ketat lagi…bila dia kemut pun….kejap…nikmat kemutan

puki Alice terasa menyelinap naik keubun-ubun aku…sah…dah second hand pun

masih baik lagi….

Aku biarkan batang ku berendam dalam lubang cipap Alice sekejap….bila dia

dah nampak lega sikit….aku mulakan dayungan…..slow n stedy aku

hayun..keluar masuk. lubang pantatnya yang hangat….tarik perlahan …bila

jolok aku lajukan sikit….berulangkali…makin lama makin laju…..makin lama

aku henyak cipap dia  lagi kuat….jemari Alice makin kuat mencengkam cadar

tilam….tubuh nya meliuk lentuk kekiri ke kanan

Yang best nya….dia melawan balik hentakan butuhku dengan mengayak-ayakkan

punggungnya dan membuat gerakan keatas dan kebawah…bila aku henyak …dia

angkat punggung….aku henyak…dia balas…aku henyak …dia balas….pertarungan

semakin hebat…butiran air peluh makin membasahi tubuhku…bunyi

clup….clap….clup….clap….kat pangkal butuh aku berelang seli dengan

…..unh..ahhh…unhhh…ahhh dari mulut Alice

Aku angkat kaki kiri Alice dan letakkan atas bahu kiri aku….tubuh Alice

mengereng….dari belah tepi…aku tujah lubang pantat Alice….kemutan

pantatnya ke butuhku terasa makin kejap…lubangnya terasa lebih ketat…badan

Alice menggelepar….tangannya menggapai-gapai mencengkam apa saja yang

boleh dicapai…..aku terus jolok dan tujah lubang pantatnya…

zlup…zlap…zlup…zlap….berulangkali…..

Masih melekat dalam lubang pantatnya….aku tiarapkan tubuh

Alice….punggungnya ditonggekkan  sikit….macam doggie style tapi rendah

sikit…aku lunjurkan kaki aku kedepan…kedua kakinya memaut pinggang

ku…..aku paut pinggangnya dan terus menyorong tarik tubuhnya  kedepan

kebelakang….membenamkan lubang pantatnya melahap butuhku…sambil merintih

kesedapan…Alice bertahan dengan lututnya…dan melakukan sendiri   gerakan

dengan menghenyakkan lubang cipapnya kebutuhku …santak kepangkal….tubuh

Alice mula dibasahi peluh….aku relak kejap menahan asakan Alice.

Tak boleh jadi ni….aku suruh dia menonggeng dan mengangkang kat birai

katil….sambil berdiri…aku tujahkan batangku  kelubang pantatnya yang

terkemut-kemut menunggu serangan butuhku….. Fuhhhh…. lagi ketat…. bila aku

tarik keluar sampai kehujung kote …..terasa bahagian bawah kepala butuhku

menggesel biji kelentit Alice ….Asakan dan tujahan butuhku semakin

ganas….aku paut pinggangnya dan aku henyakkan puki Alice ke butuh ku

semau-maunya….tapi, Alice  pun tak kurang hebatnya….sambil mulutnya tak

berhenti merengek dan merintih kesedapan …dia hayunkan punggungnya kedepan

kebelakang melawan balik….bila gerakan dia semakin rancak….aku relak

pulak…tunggu je kena henyak cipap dia….. ada sekali tu dia henyakkan

pantatnya  kebutuh aku sampai santak kepangkal…lepastu…dia ayak

punggungnya…berputar butuh aku macam …cawan mengacau sudu….rasa nak

terpancut aku…relak aku kontrol….

Bila dia berhenti… aku pulak menujah puki

dia…zlup…zlap…zlup…zlap..bersilih ganti…macam passing batton….badan kami

makin dibasahi peluh …..kesejukan aircond bilik dah tak terasa lagi…hanya

kenikmatan lubang pantat Alice je yang aku rasa….Alice pun aku .tengok

pada tindakbalasnya…….jelas menghayati kenikmatan henjutan

butuhku….sehinggalah…tubuhnya menggelepar…

“Unh..unh..sedappp…bang mat…enh..enh…fuck me ..fuck me harder…kuat lagi

bang mat… enh.. enhh… sedappp bang …I’m cummmiiiiiiiiiiing” dia henyak

cukup-cukup pantat dia….aku pun apa lagi tekan ..bagi lagi santak….Alice

klimaks kali kedua…lubang pukinya terasa hangat dibanjiri air nikmatnya…

Aku biarkan kote aku berendam dalam lubang puki Alice …aku kontrol

lagi…belum klimaks….aku pun dah pasang niat…sekurang-kurangnya aku akan

pastikan dia klimaks tiga kali baru aku nak pancut air mani aku dalam

lubang pantat dia……biarla malam ni menjadi malam kenangan yang Alice tak

boleh lupa…..  menerima penangan dan menikmati tujahan butuhku….biar dia

betul-betul puas….biar dia rasa berbaloi……. biar dia tak menyesali

kecurangannya terhadap Mr.Tan…. …biar nanti …dia  merayu-rayu minta kena

fuck lagi dengan butuh aku….

Aku tak kisah…. ada dua lubang lagi sedap…lubang bini aku…lubang Alice

….dua-dua pun ada keistimewaannya sendiri. Tapi kalau ikutkan pantat Alice

sedap lagi….mana taknya…baru pertama kali rasa …barang rompak ….memang

lagi syok….berzina pulak tu….ahhhhh tak kisah la…yang penting …butuh aku

tengah sedap kena kemut pantat Alice..

Alice baring menelentang……aku baring sebelah dia dengan butuh aku terpacak

tegak…tunggu masa nak sambung game lagi…aku biar Alice  ambik nafas kejap

…..lepas ni nak kena belasah lagi….kalau tak melawan …kurang syok sikit…

Agak dah pulih sikit …Alice mengiring mengadap aku…pelan-pelan aku

jolokkan butuh aku kat lubang cipap dia dari sisi…aku hayun slow n

steady…posisi macam tu mana boleh laju-laju….makin lama makin sedap..Alice

dah mula melawan balik…aku tolak badan dia menelentang …aku tindih dia

dari atas… kedua lututnya dinaikkan…lubang cipap kat celah pehanya

bersedia menadah asakan butuhku …..dengan bertongkat siku…aku mulakan

ayunan…Alice  tak berapa melawan…dia tadah je lubang pantat dia….

Tak best….aku angkat badan dia….pengkal pehanya bercelapak kat pangkal

peha aku….pangkal butuhku rapat ketundunnya…..punggungnya aku ampu dengan

kedua tanganku …aku hayunkan punggungnya kedepan kebelakang….Alice melawan

balik…aku duduk beralaskan lutut..kaki Alice melingkari pinggang ku dan

berpijak pada tilam…salah satu style Kamasutra…aku hayun tubuhnya keatas

kebawah… Pehhhhhh…. santak habis…melekat pangakl kote aku kat pangkal peha

dia…dia ayak punggung dia…. kepal butuh aku terasa menyodol dasar lubang

puki Alice…. kalu korang nak rasa tryla….ayun punya ayun….aku tengok Alice

macam dah tak larat….

“Unhh..unhhh….tak tahan bang….unhhhh….fuck me bang…..fuck me harder…faster

bang…. ahhh…. ahhhh…. i can’t take anymore… unhhh..unhhh…I’cumming….i’m

cumming….i’m cumming”

Tubuhnya menggelapar…kedua tangannya memeluk ku erat…lubang pantatnya

dibenamkan kebutuhku…Alice klimaks kali ketiga

Yessss…this is the time…aku pun dah nak terpancut….pantas aku tindih tubuh

Alice…sebelah tanganku memaut belakang lehernya….sebelah lagi menekan kuat

punggungnya ….dan…

“Yesss….lis…I’m cumming too babe….” Aku henyakkan butuh aku lagi

dalam….santak. Menyedari aku nak pancut dalm lubang puki dia….

“Please bang …jangan pancut dalam bang” Alice merayu

Mana boleh….aku tak peduli dah…punya lama aku bertahan…….. nak pancut kat

luar….sorryla….pandai-pandaila Alice makan apa yang patut kalau takut

benih aku melekat. Aku paut tubuh Alice lagi kuat….melekat tubuh kami jadi

satu…..dan…….

Zzzrrrruuuussssssssss…..zzrrrruuusssssss….zzzrrrruuussss ….zzrruussss…air

mani aku deras menerjah kedasar lubang pantat Alice….Pehhhhh….dia punya

nikmat tak boleh nak cerita…..Alice tak dapat mengelak lagi….maklumla dah

sebulan aku simpan air mani aku ….sampai naik pening kepala aku

dibuatnya….…mana tak banyak…

Bila  terasa lubang pantatnya kena  tembak dengan air mani aku…..

kedua-dua  kakinya memaut kuat  pinggang aku….dinding lubang pantat makin

ketat mengemut-ngemut butuhku……aku  rasa mesti pantat dia rasa  lagi sedap

bila kena pancut dengan air mani aku.

Kepuasan terbayang diwajah Alice…..aku pun turut sama merasakan kenikmatan

kemutan pantat Alice….kami berpelukan dengan tubuh yang basah bermandikan

peluh…..Aku biarkan butuh aku berendam lama dalam lubang cipap Alice…..aku

rasa macam melekat kote aku kat pantat dia…risau juga aku …mana tau terus

melekat tak boleh cabut …macamkes Bangla dulu

Bila dah agak reda …pelan-pelan aku cabut butuh aku…dia punya ngilu masa

nak cabut tu….dah sebulan tak memantat…..pehhh…menggelitek Alice

kejap….terkemut-kemut lubang  pantat dia masa nak lepaskan butuh

aku….macam tak nak bagi cabut……pelan-pelan aku

cabut…flupp….Fuhhhhh….legaaaa….aku dan alice terdampar keletihan…kapal aku

dah selamat berlabuh dipelabuhan nikmat…

Sekejapje aku tengok Alice dah lelap….aku ingat ..mesti pewai si Alice ni

…campur dengan adegan foreplay sekali adala dekat dua jam kita orang

berasmara dan bersetubuh….

Lebihkurang pukul  6 pagi aku dah terbangun…..tengok daging mentah

terhidang depan mata …..nak balun ketak nak ….ahhhh…balun lagi …tak payah

lama-lama romen ….bagi pantat dia berair sikit…..tak mau licin sangat…biar

agak kesat sikit…biar perit sikit nak masuk….. …. aku jolok butuh aku

masuk lubang puki dia… baru rasa  ketat sikit……aku tarik bantal….letak

bawah punggung dia…bagi tundun dia ternaik sikit…..aku pun

hayun..tarik..sorong…tarik….

Tukar pulak dia kat atas….dia henyak aku alik…bagi dia kontrol game

pulak….tengok daging pejal tergantung kat dadanya….  aku layan  menguli

dan meramas tetek dia …dan menggentil-gentil putting dia…sesekali bila dia

tegakkan badan…dan henjut butuh aku keatas kebawah …aku bangun…dan

nyonyot-nyonyot tetek dan putting dia…..tak lama dia mengerjakan butuh

aku….lubang pantat dia pun dah becak sangat ….aku hentak balik puki dia

dari bawah….dia henyak kebawah…aku lawan balik henjut lubang puki

dia….sampaila dua-dua tak boleh tahan lagi…terasaje panas air puki dia

menyembur keluar…aku pun pancut air mani aku…kami sama-sama klimaks….

Aku relak kejap…pergi mandi…aku tengok Alice nyenyak balik….tunggu punya

tunggu di atak bangun …terpaksala aku pergi meniaga sendiri…aku pun

kejutkan dia …dia kata tak larat….….aku sound kat dia ….”Tak apala….u

rehat la hari ni….i pegi sorang OK” dia megangguk je sambil tersenyum

manja….

Kebetulan pun orang tak ramai sangat hari tu….tapi sales ok jugak la…

….

Tengahari tu  Alice call aku…dia tany apasal meniaga ….aku cakap OK

je….dia kata badan dia dah ok…dah segar balik…..kalau boleh dia  nak

datang….aku  cakap..tak payah lah….aku suruh dia cuti je hari tu…rehat

sikit…lagipun aku boleh handle business hari tu…sambil tu aku acah dia.“

Tak apa u  rehat la…bagi badan betul-betul fresh….malam nanti nak kena

overtime lagi”

“ Eeee…Gatalnya…… abang mat ni”  sambil tergelak kecil

“Tak nak lagi ke….”aku usik dia lagi

“Tak mau lah…abang mat nakal la….sakit tau “

Dalam pukul 6 petang aku dah dapat  target untuk satu hari tu…aku call

Alice balik …bagi tau dah dapat target….dia seronok…aku tanya dia boleh

tutup gerai ke….cepat je dia jawab OK….makan malam ni dia kata nak belanja

aku….

Ah takat makan aku peduli apa….dia punya daging mentah tu yang aku tak

sabar nak ratah lagi…Aku pun terus tutup gerai  …..balik rumah member

aku…ambik baju seluar nak pakai besok….kasi tau  dia yang aku tak balik

tidor malam ni….dia tanya aku tidor kat mana…biasala …upline aku suruh

overtime….. celaka ko …tak abis-abis nak memantat….dia maki aku….biasala

orang Melaka….bagi la aku seround… katanya…..mana boleh….ini aku nak bela

jadi gundik aku….

Aku blah pegi Ramada….dalam pukul lapan aku sampai kat bilik  Alice

….Masuk bilikje ….dia peluk …cium aku…macam dah lama betul tak jumpa…relak

aku cakap….bawak bertenang….aku ajak dia makan dulu….. bagi perut berisi

sikit….tak lama kita orang pegi makan….. terus cabut balik hotel….

Sampai je kat lobby hotel…ringggg…handphone Alice bunyi….sapa lagi…Mr.Tan

lah….dia cakap cina aku tak faham…tapi lepas tu dia explain kat aku…dia

bagi tau laki dia yang dia dengan aku tengah kemas-kemas nak tutup

gerai…..lepas tu dia kata laki dia nak turun besok…Kena kelentong je la Mr

Tan…lantak kolah…….Ahhhh…takpa…malam ni sempat lagi…..jangan sampai dia

perasan lubang Alice dah longgar sikit sudah…..

Malam tu kami berpesta lagi…tak tunggu lama…masa dalam lift lagi dia dah

menggesel kat aku…..masuk je bilik ….dia terus rangkul aku…..sambil

berdiri kami berkuluman lidah…sambil tangan dia tarik zip seluar aku…terus

menyeluk dan mengurut-urut butuh aku……aku  tanggalkan pakaian Alice satu

persatu sampai dia telanjang bulat……lepas tu dia pulak tanggalkan baju dan

seluar aku…..lepas dia lurut seluar dalam aku kebawah…dia berlutut….dengan

lahap mulutnya mengulum butuh ku yang keras terpacak depan muka dia.

Puas dia menghisap dan mengulum butuh aku ….aku tolak

kekatil…menelentang….kali ni giliran aku pulak menyelongkar lubang puki

dia dengan mulut dan lidah aku…lepas dia klimaks kali pertama….aku tutuh

lubang puki dia…..malu ke segan ke satu sama lain dah tak ada…..sesi malam

tu Alice betul-betul mengganas….masa klimaks kali ketiga…aku pun pancut

air mani aku sekali….

Lepas adegan pertama aku relak kat kerusi….hisap rokok sambil minum air

“power root” tongkat ali….Alice pulak pergi mandi…bila dia keluar dari

bilik mandi…selamba je dia bogel sambil mengelap-lap tubuh dia….

Aku tengok body tu yang tak tahan….pelan-pelan butuh aku tegang balik…dia

tengok kote aku terjongket-jongket….rupanya dia pun geram…..dating meleser

kat aku terus duduk kat peha …membelakangkan aku….punggungnya

digoyang-goyang atas butuh aku….tangan kiri aku pantas mengerjakan buah

dadanya… sebelah lagi mengorek-ngorek lubang cipap dia….dah terasa berair

sikit…dia angkat sikit punggung ….adjust lubang cipap …zzzrruuppp….aku

tujah pantat dia dari bawah….parking kejap…dah ngam…Alice mula menghenyak

butuh aku…puas  henyak butuh aku dari belakang dia berpusing mengadap

aku…..

Nak bagi lagi syok…aku suruh dia menungging depan cermin….biar dia tengok

sendiri rupa dia kena balun dengan aku…..lepas tu baru pindah main atas

katil pulak……macam-macam style yang kita orang buat….Malam tu sampai enam

kali Alice klimaks ….aku biasala dua kali cukupla……setiap adegan aku satu

dia tiga…bagi dia betul–betul puas….yang penting main mesti lama….

Besoknya Mr.Tan datang…sampai je dia congratulate aku…pasal dah lebih

target…..Dia tak tahu …bini dia  dah jadi  target butuh aku…..

Malam tu melepas la aku…Takpa simpan tenaga…..harap-harap besoknya MrTan

balikla KL….Memang betul…besoknya dia kata nak balik ….dia bagi aku

semangat lagi suruh buat sales banyak-banyak….bagi dia kaya cepat …dia

betul-betul confident dengan aku….sampaikan masa nak belah tu….sempat  dia

pesan kat aku suruh tolong tengok-tengokkan Alice…

Pasal tu itu tak payah dia suruh…..dia tak tau….bukan takat tengok

je…..dah habis satu badan Alice…. aku   ratah

Apa ada hal……janji pantat Alice aku dah dapat……Bolehhhh…aku sound

dia…janji bonus mesti baik punya….sambil tu aku pandang kat Alice….. aku

kenyit mata  dia senyum je pandang aku…lepas tu Mr.Tan  kata ……mungkin tak

datang lagi sampai habis promosi…..Yessss…..berdendang la aku…..dari riak

muka dia, aku tau Alice pun suka

….

Nampak gaya  dia tak syak apa-apa…dia pun tak isah ambik satu bilik…pasal

aku jimatkan kos company. Bila Mr.Tan dah belah…….aku tanya Alice …berapa

round dia main malam tadi….dia kata tak main…dia bagi excuse…tak berapa

sihat…aku dah agak dah…..kena butuh aku mesti dia dah tak nak kote Mr.Tan

lagi …..

Malam tu …aku bawak baju aku semua …..terus pindah duduk satu bilik dengan

Alice …. ….aku bagitau  member aku yang  boss company tu suruh aku duduk

hotel juga….dia tak bagi tumpang-tumpang…..

Malam-malam seterusnya…. Aku dengan Alice dah macam laki bini…… tapi tak

la macam mula-mula tu….mana larat beb….kering air wooo…terpaksalah telan

maajun, minum tongkat ali lebih sikit….nak bagi recover tenaga cepat

sikit….siAlice tau jela….dah dapat buruh baru yang lagi sedap …..tiap

malam, nak tidur je…..mula la merengek……lubang puki dah gatal…. minta

penyedap…..lepas kena sumbat dengan butuh aku….baru boleh lena…bangun pagi

merengek lagi….sampaikan satu pagi tu….aku sedar-sedar …butuh aku panas

je…..teras sedap macam kena kemut…bila  buka mata…rupanya dia duduk

bercelapak kat pangkal butuh aku….pelahan je dia mengayak punggung dia

sambil lubang puki dia mengemut-ngemut butuh aku….pendekkata tak boleh

masuk bilik…pantang masuk bilik…nak saja.

Hari terakhir tu kita orang meniaga sampai pukul 3 petang je…..lepas tu

terus balik ke hotel…..sampai je dalam bilik Alice dah meleseh kat

aku….aku ajak Alice  mandi sama-sama, bersih sikit badan ….barula sedap

main…tapi, masa mandi tu pun Alice dah tak boleh tahan….kat dalam bilik

mandi tu juga…aku tutuh pantat dia sampai dia klimaks……bila dah keluar

dari bilik mandi pun….kita orang bogel je dalam bilik….smabil

relak…romen-romen sikit….bila dah stim balik…..menutuh lagi… samala tu…aku

tutuh pantat Alice …dia pun henyak butuh aku……sam dua kali aku

klimaks….Alice empat kali…..dalam pukul 9 mlm kita orang pegi makan….balik

ke bilik hotel dalam pukul 11.00….tak lama lepas tu menutuh lagi sampai

pagi…

Sampaila sekarang ni….aku masih lagi continue dengan Alice…..tapi takdela

hari-hari, lama-lama…. aku jemu juga dengan puki dia…bila aku nak ….aku

mintak la kat dia…dia pun sama juga…terasa gatalje pantat dia nak minta

sumbat dengan butuh aku….dia call la

Dia masih lagi dengan Mr.Tan….takpa …orang tua tu pun banyak duit….

Nak ikutkan malas aku nak menambahkan dosa lagi …..tapi tulah…benda sedap…

abih camnooooo….. Masa aku habis tulis cerita ni  pukul 12 tengahari…

Alice  baru je call aku ….dia dah tunggu aku kat PJ Hilton, nak ajak aku

lunch….bukan aku tak tau…..apa lagi…pantat dia dah gatal le tu…minta

penyedap…dah seminggu tak kena sumbat dengan butuh aku…entah-entah dah

berair….. .lepas makan kang….…kita orang naik atasle…… OK…lah

…banyak lak cerita lagi….pakcik dah lambat ni…… chow dulu la…

Apa…? Nak pegi mana? Alahai mana lagi……………. MEMANTAT LA……

Sekian Terima Kasih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: