Amoi

Published May 15, 2012 by diarisangap


Pertengkaran tadi benar benar membuatkan aku bosan dan tension.Untuk release
tension aku menhabiskan masa di sebuah disko berdekatan.Walaupun dalam disko
tersebut bercelaru dengan bunyi yang tah aper aper tah.Namun aku dapat gak
release tension aku nie……Sedang aku dok mengelamun tiba tiba aku rasa
seperti ader yang mencuit bahu aku…….Aku berpaling……woyooooooo amoi
sih!!!!! Mata aku tertumpu pada keindahan pangkal kedua buah dada
amoi……..Aku leka sekejap…..Eh! kawan ader orang duduk disini tak???? Tanya
amoi itu pada aku. Ah!!! oooooo takder takder jawap ku.kekeke dalam hati aku
ketawa sendiri.Fuh! punyalah putih dan montok buah dada amoi nie geram aku
sih!!!!

Amoi tu datang ngan member dia tapi member dia ader pakwe sedangkan amoi nie
sorang jer. Amoi tu senyum jer tengok aku. Aku pun senyumlah balik.Muzik bergema
dengan kuatnya dan aku pun bertanya amoi tu. Amoi u dari mana???? Dari
Singapore….. OOOOO aku kata.Mana boyfriend u??? Tanya ku lagi…Dia tak dapat
datanglah….i boring tengok dia…Aku hulurkan tangan i shaz u???? I Lulu and
this my friend Lucy and boyfriend Ricky.Aku bersalaman……Waktu Lulu tunduk
mencapai minuman sempat gak mata ku menjeling kearah buah dadanya…Emmmmm geram
betul aku.

Malas nak berbual aku sambung balik mengelamun tadi…..Tiba tiba amoi tu
mencuit bahu ku Jom dance…….Jommmmmmmmmm aku kata.Aku aper lagi tunjukkan
segala skil yang aku ader..Amoi ketawa dan terus dance.Sambil dance mata aku
terus tertumpu pada kedua buah dada amoi tu yang bergerak gerak mengikut rentak
muzik.Fuh! aku menelan air liur……….Sabar kata hati ku…. dari music
rancak kini menjadi slow…… Kini giliran aku pula mempelawa amoi .Amoi malu
tapi setuju. Apa lagi aku memeluk pinggang amoi lembut.Amoi membalas…..Aku
membisik ke telinga amoi u datang sini ader aper….Saja…but today is my
birthday.Oooooo aku kata happy birthday.Aku eratkan lagi pelukkan ku hinggakan
dada ku dapat merasai kepejalan daging amoi tu.Emmmmmmmm empok aku kata.Tangan
aku mula mempermainkan peranan tangan ku mula mengosok gosok dibelakang badan
amoi. Amoi yang berpakaian simple tapi membuatkan batangku mengangguk anggukkan
kepala. Amoi melentukkan kepala ke bahu aku.Peh! ader can nie aku kata.Aku mula
memberi ciuman di telinga. Amoi diam jer tak membantah. Membuatkan aku lebih
berani. Kini tangan ku mula mencari dua gunung yang berdiri megah didada
amoi.Aku mula meramas lembut…….Amoi diam tidak mem- bantah.Tangan ku mula
masuk kedalam baju amoi….walaupun agak sempit namun aku mudah mem masukkan
tangan dengan pertolongan amoi.Kini hanya sehelai kain nipis agak keras yang
menhalang tangan ku dari terus menjamah kehalusan kulit buah dada amoi.Namun aku
berpuas hati bab dapat gak merasa buah dadanya yang mula mengeras….Aku meramas
ramas lembut hinggakan amoi meng geluarkan bunyi
keenakan……ahhhhhh……………….

Tangan aku sebelah lagi mula menarik punggung amoi agar rapat mengena batangku
yang dah lama tegang.Geselan berlaku antara batangku dengan cipap amoi…Walau
pun amoi memakai skrit pendek dari jeans namun aku dapat merasa tembam cipap
amoi.Lepas sebelah sebelah buah dada amoi tu aku ramas……..Sedang syok aku
melayani kepejalan buah dada amoi tiba tiba terang .Kelam kabut aku menarik
tangan ku keluar…..aku dan amoi ketawa…..dan amoi menarik aku duduk.

Aku tengok Ricky dan Lucy dah mabuk….Aku tanya amoi….U naik aper datang
sini.Dia kata naik kereta Ricky.So macam mana nie sekarang.Aku kata takper aku
tolong hantar u ke hotel kay. Amoi setuju dan senyum kepada aku.Aku mepapah
Ricky sedangkan amoi memapah Lucy kekereta. Fuh! Honda beb! Aku hempaskan Ricky
kat belakang kereta dan menolong lulu terkial kial memapah Lucy.Aku menyuruh
lulu ambil beg tangan didalam dan aku bereskan si Lucy nie…..Sewaktu aku letak
kan Lucy ketempat duduk belakang kain gaun yang dipakainya tersingkap hinggakan
nampak jelas cipapnya.Fuh! boleh tahan tembam.Aku jeling tiada orang…. Apalagi
aku ramas kejap cipap yang tembam tuh.Emmmmmmmm geram aku.Buah dada si Lucy
lebih besar dari lulu…Emmmmmmm aku tak ketinggalan meramas buah dada Lucy
sekali.Tak puas aku singkap baju Lucy dan coli sekali.. Fuh! buah dada yang agak
besar tuh membuatkan batangku naik semula.Aku lepaskan geram aku jilat sekejap
dan meramas sepuas puasnya.Bila aku tengok Lulu datang aku betulkan semula cam
biasa.

Berderum laju aku menuju ke hotel……..Dihotel aku menyuruh lulu booking room
dan aku memapah Ricky dan Lucy naik.Bila sudah selesai aku meminta diri pada
lulu tapi sebelum tu aku nak tumpang mandi bab baju dan badan aku berbau
arak.Lulu setuju lantas menyuruh aku mandi dulu nanti dia hantar tuala….Aku
apa lagi mandilah………sedang aku syok mandi tiba tiba aku dipeluk dari
belakang.Aku menoleh Lulu??????? Lulu kata Boleh i join u mandi…….Aku kata
suka hati u lah… Dengan perlahan dan satu satu baju yang dipakai nya jatuh
kelantai…..Kini Lulu tidak ada seurat benang pun berada dibadannya.Fuh! kini
mataku memandang puas puas badan yang montok didepan mata.Aku senyum Lulu pun
senyum dan terus memeluk badan ku.Air panjut yang agak panas men yirami kedua
badan….Aku mengucup bibir lulu ,lulu membalas kuncupan dan tangan aku mula
merayap mencari dua gunung yang tegak berdiri.Aku meramas lembut kedua buah dada
lulu.Lulu memeluk memaut tengkuk aku agar jangan dilepaskan.Batangku mula
berdiri perlahan lahan hinggakan menyentuh cipap lulu.Lulu merintih keenakkan
Ahhhhhhhhh iksssssssss……… Kini dari bibir mulutku turun perlahan keleher
dan berhenti di dua gunung yang tegang.Puting lulu yang kemerahan dan tegang aku
jilat.Mengeliat Lulu bila dijilat sedemikian.Tangan ku mula mencari tempat
baru.merayap rayap dicelah celah kelengkang…….Sebelah tangan ku meramas
pangkal buah dada lulu dan lidahku terus menjilat jilat puting buah dada yang
terus tegang dan mengeras. Ahhhhhhhh i like it………….pls do again………
rintih lulu ketelinga aku.Aku capai tangan lulu agar memegang batangku.Wow!
big……sambil tersenyum…….Aku senyummmmm.

Aku membaringkan lulu di tub mandi dan mengakangkan kedua kakinya.Peh! tembam
betul cipap lulu hinggakan ternaik biji yang tak bersunat panjang……Aku
membenamkan jari aku kedalam cipap lulu…..Ahhhhhhhhh iksssssssssssssssssssss
rintih lulu.Aku geram dengan keadaan ini.Aku jilat cipap lulu hinggakan ternaik
naik punggung dia keatas.Sedangkan jari aku tarik masuk tarik kedalam cipap
lulu.Sampai satu ketika lulu mengejang keras… Ahhhhhhhh………………….
iks………………………. Makin banyak air yang keluar dari cipap
lulu.Tahulah aku yang lulu dah game over (klimax) Aku hulurkan batamgku kemulut
lulu. Lulu mengulum batang ku macam mengulum ais krim….. Dia mainkan lidah nya
kekolam yang mula mengeluarkan cecair…….Agak gelojoh lulu menhisap batang ku
hinggakan aku bagai tak jejak kaki dilantai…….Tiba tiba aku lak merasa nak
keluar air mani.Lulu perasan perubahan aku. Lantas dia menyedut sekuat kuat
hati….. Aku tak tertahan lagi critttttt critttt terpancut air mani aku kedalam
mulut lulu.Lulu menelan airku dan memainkan lidahnya dikepala batangku.Terenjut
enjut kakiku menahan nikmat……Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku mengeluh. Lantas
aku dan lulu mandi dan tertidur diatas katil tanpa memakai satu baju pun…


Sedang aku enak tidur dibuai mimpi…..Tiba tiba aku aku rasakan satu kenikmatan
yang sukar di gambarkan…. Aku mencuba menghayati keenakkan agar aku tau aku
ini bermimpi atau tidak.Ternyata aku tidak bermimipi ini adalah kenyataan…….

Bila aku membuka mata ternyata yang Lulu sedang giat menguli uli batang ku yang
kecil dan terlentuk lentuk tak bernyawa……Lulu tersenyum bila aku mencelikkan
mata….dan ternyata batangku pun mula berubah keadaan dari segi besar dan
panjang…..Perubahan ini menyebabkan Lulu bersemangat lantas tanpa membuang
masa Lulu memasukkan batang ku kedalam mulutnya….. apa lagi makin
terangsanglah aku.

Jilatan yang dilakukan oleh Lulu membuatkan aku ternaik naik punggung aku
menahan serangan Lulu.Namun aku cuba bertahan agar Lulu benar benar puas
menghisap batangku….Lulu tak tertahan lagi lantas menarik tanganku ke buah
dadanya minta diramas…….Aku pun mula memainkan peranan meramas lembut sambil
jari ku memainkan diputing warna kemerahan…..Lulu mengeliat sambil mengigit
embut batang ku….. kini aku faham yang Lulu dah tak tertahan lagi……Lulu
melepaskan batangku dan mengakangkan kakinya hinggakan menampakkan rekahan kolam
yang basah….. Aku senyum melihat Lulu bagai cacing yang kepanasan……Namun
aku tidak benamkan batangku terus kerana aku belum lagi puas menatap keindahan
cipap Lulu………

Aku labuhkan dahulu jari manis ku ke sebiji mutiara yang agak panjang… Jari ku
terus memainkan di biji itu…..Satu tindak balas dari empunya
biji………….ahhhhhhhhhhhh pls……..fuck me……… aku tak peduli
renggekan Lulu aku terus memainkan biji nya….. air yang terbit dari kolam yang
ternganga nyata bertambah banyak mengalir…….Aku tahu yang Lulu dah tak
tertahan lagi namun aku masih belum puas lagi dengan keadaan sedemikian.Aku mula
mencium mulut Lulu dan turun sedikit demi sedikit ke leher turun ke buah dada
Lulu habis segala yang ada didada Lulu habis aku jilat hinggakan Lulu mengeliat
dan mengeleng gelengkan kepala tanda agar jangan dilakukan lagi. Puas aku
menyonyot puting dan menjilat segala yang ada didada Lulu kini beralih turun
perlahan lahan hinggakan bersua gua yang minta di masukkan sesuatu yang
memuaskan yang empunya badan…..Disitu mulut ku terhenti seketika…..Lulu
menarik narik rambut agar jangan diteruskan jilat demi jilatan dibadannya…..

Namun aku tak hiraukan itu semua…Sedang Lulu menarik nafas lega kerana jilatan
terhenti….Tiba tiba bagaikan terkena kejutan elektrik lulu mengeliat bila
lidah ku mula meneroka apa yang berada didalam gua kepunyaan Lulu.Manakala
jariku memainkan di mutiara yang berdiri megah kekerasan dan sebelah jari ku
meramas ramas lembut buah dada Lulu serentak…Dengan itu juga Lulu mengerang
keras……dan mengepit kepala ku dicelah celah kelengkang dan Ahhhhhhhhhh
aikssssssssssssss uhhhhhhhhhhhhhhhhh………………..klimaxs yang ditahan
oleh Lulu terpanjut kemuka aku…Lulu mengeliat panjang dan melepaskan kepala
aku…..Aku terus tidak mahu klimaxs Lulu berakhir aku halakan batang ku yang
dari tadi menegak minta disarungkan kedalam
gua……Ahhhhhhhhhh……yes……Lulu merengek bila batang ku mula
terbenam……sedikit demi sedikit……….Lulu mengemut gemut kan
cipapnya….tanda menerima kehadiran batangku dengan satu geliat yang agak kasar
dan mengeleng geleng kan kepala menahan keenakkan sebenar……Aku macam nak
terpancut bila menerima reaksi sedemikian rupa. Namun aku masih boleh
menahan……

Bila Lulu agak reda aku mula menarik sorong keluar masuk batang ku kedalam cipap
Lulu yang tidak senang lagi Dengan kemutan Lulu dan kebesaran batangku bila aku
menarik keluar batangku bagaikan semua kandungan dalam cipap Lulu bagai mahu
terkeluar mengikuti batangku.Lulu makin tak tertahan bila kau mula menghayun
laju…..Yes…….ahhhhhhh yes…….i like it…. Keluhan demi keluhan Lulu
menahan keenakan yang dirasai…….Puas aku dengan keadaan sedemikian aku mula
menonggengkan Lulu…..Kini aku mula dengan cara doggie….Aku pahatkan betul
betul batang ku yang bersinar sinar akibat air yang terbit dari cipap Lulu….
Bila dah tersedia semuanya….aku mula benamkan
batangku…ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…………….Lulu merengek…..Fuh!
sempit sekali aku rasakan ….Lulu geleng gelengkan kepala menanti bila batangku
habis terbenam…..Bila habis terbenam aku menarik laju batang ku dan benamkan
semula dengan perlahan lahan yang bole…Lulu tak tertahan bila aku lakukan
sedemikian bila kali ketiga aku benamkan batang ku Lulu meraung…..Ahhhhhhhhh
shaz…..i coming…..aikssss…………Lulu kejang dan mengemut sekuat kuat
hatinya aku dapat rasakan betapa batang ku bagai dicengkam kuat. Dan Lulu
terbaring tertiarap keletihan sedangkan aku belum lagi keluar……..

Aku capai sebuah bantal dan letakkan di bawah cipap Lulu agar punggung Lulu
ternaik keatas…… Dengan kaki yang tercantum rapat aku mula menhayunkan
semula batang ku…..Dengan bantuan cecair yang makin banyak keluar dari cipap
Lulu makin mudah aku tarik masuk keluar batang ku…….Aku mula hayun laju dan
laju lagi hinggakan Lulu meraung raung keenakan ahhhhhhhh pls…..
stop…….aiks……uhhhhhhhh…….namun aku terus melajukan lagi henjutan
batangku……..Hinggakan aku hampir nak terkeluar…………Aku benamkan
batangku sedalam dalam yang boleh dan Ahhhhhhhhh…………………aku meraung
macam ayam jantan….dan Lulu uhhhhhhhhhhhhhh
yesssssssssssssssss………kejang…………..sama sama kejang dan aku rebah
diatas badan Lulu yang telah lemah longlai tak bergerak cuma hanya kedengaran
laju nafas aku dan Lulu…….. Akhirnya aku tertidur bersama Lulu dengan batang
ku terendam didalam cipap Lulu……..Aku puas begitu jua Lulu……..Itulah
hadiah hari jadi Lulu di malaysia……..

Dalam lebih kurang 3 jam aku tertidur aku terbangun dan terus kebilik air untuk
mandi…..tapi aku terperanjat bilaaaaaa…………………….

Aku bangun dan terus kebilik air untuk mandi membersihkan badan……tapi bila
aku sampai jer didalam bilik air aku terperanjat ………..kerana didalam bilik
air lucy sedang mandi sambil mengosok gosok buah dadanya yang tegang dan
besar…..Aku lihat mata lucy amat kuyu dan dahaga kan sesuatu.Aku terperanjat
dan dengan cepat menutup batangku dengan baju aku…..Lucy senyum dan
menghulurkan tangan pada ku sambil berkata “i pun mahu macam Lulu……” aku
tergamam “i sudah tengok semua sekali apa yang u buat tadi…..”Plssssssssssss
kata lucy pada aku…..alamak aku baru nak relax….kata hati ku.

Namun aku tak hampakan lucy…. aku menyambut tangan lucy…lucy
senyum…….aku membalas senyum….Bila aku merapatkan badan ku kepada lucy
terus membasahkan batangku yang kecil tu dengan air dan terus memainkan
tangannya yang penuh dengan buih sabun.Sungguh pandai gerakan awal lucy nie kata
dalam hati aku…Bila batangku mula diusap oleh tangan lucy bersama buih sabun
maka mulalah batangku mula menunjukkan rupa sebenar…..Lucy gembira bila
perubahan batangku lantas ia membersihkan buih sabun dan terus mengulum batang
ku hingga berdejut dejut bunyi batang ku dihisap…Aku bagai tak jejak kaki
kelantai bila lidah lucy memainkan dilubang kecil batang ku.Maka hisapan demi
jilatan dilakukan oleh lucy membuatkan batang ku mula mengeras dan keras
lagi…..Aku dah tak tertahan lagi…aku kini tidak mahu membuang masa
lagi……Aku menarik batangku dari mulut lucy dan membaringkan badan lucy ke
tub mandi. Lantas menguakkan kaki lucy luas luas…..

Wow jeritku didalam hati…… rupanya lucy mempunyai bentuk cipap yang lebih
cantik jika dibandingkan dengan lulu……Dengan bulu nipis sejemput di atas
cipapnya yang tembam membuatkan aku lebih geram lagi…… Lantas aku mula
mencuit cuit biji yang panjang sama dengan lulu….Lucy megerang keenakkan
campur kegelian…….lantas aku mainkan jariku terus kebiji lucy dan mengentel
gentel biji….sedangkan mulut aku terus ke buah dada yang besar. Aku benamkan
mukaku ketengah tengah gunung yang besar dan pejal…..Lucy merenggek renggek
keenakkan….ahhhhhhhh….uhhhh lidah ku mula memainkan peranan…..badan lucy
bertambah gigil bila putingnya dijilat oleh lidahku….ahhhhhh aiksssssssss pls
do again plssssssssssss aiksssssss……..

Lidahku terus menguasai segala yang ada didsada lucy….lucy benar benar
keenakan…..aku dapat rasakan yang cipap lucy bertambah basah setelah dijilat
dan digental……Aku amat geram dengan keadaan cipap lucy…lantas aku mula
menjilat perlahan turun sedikit demi sedikit hinggakan sampai di depan gua yang
cantik tapi amat basah sekali……..Aku menguakkan kedua kaki lucy…lucy
menurut malah dibesarkan laki kakinya bila lidah ku menjilat keliling
cipapnya… Ahhhhhhhhhh aikssssssssss fuck me pls………..’ Aku mulakan
meneroka gua lucy dengan lidah kedalm gua yang comel…Ahhhhhhhh…….lucy
mengerang keenakan aku mainkan lidah ku di mutiara yang menegang seolah olah
mahu keluar dari tempat sembunyinya.sudah puas menjilat air kini makin banyak
keluar dari cipap lucy.Aku mula menghalakan batangku kecipap lucy…..Kini aku
ingin merasa bagaimana enaknya cipap lucy…… Bila semuanya dah reda aku mula
benamkan batang ku perlahan lahan tapi keenakan dan kesempitan ku dilarang
lucy….auwwww lucy menjerit bila kepala batang ku mula masuk kedalam
cipapnya…dia menolak nolak badanku agar berhenti…..Ooooooo rupanya lucy nie
masih dara rupanya bentak hatiku….Aku tahu apa yang hendak aku buat…..Aku
berhenti buat seketika batang ku masuk tapi aku mula mengulum lidah lucy dan
kedua belah tangan ku mula mencari buah dada lucy terus meramas ramas lembut
manakala jariku memainkan puting….kini ingatan sakit yang dideritai oleh lucy
hilang bila aku lakukan sedemikian rupa dan ini membuatkan aku mengambil
kesempatan untuk memasukkan batangku seterusnya…..kini batang ku mula
terbenam…hinggakan aku terpaksa lepaskan satu henjutan kerana agar sukar untuk
terus masuk…..auw….pls stop……..jeritan lucy bila batang ku mengoyakkan
selaput nipis dara lucy…..sebelum lucy menolak badan ku aku teruskan henjutan
hinggakan batangku habis terbenam…..dan satu tolakkan kuat singgah
dibadanku…. hinggakan aku tertolak kebelakang.

Lucy menahan kesakitan dan kepedihan yang amat sangat……aku lihat di cipap
lucy ada lelehan darah bercampur air mani keluar di cipapnya……aku senyum
lucy senyum sambil menahan kepedihan …… aku merapatkan badan ku ke lucy dan
menarik tangan lucy ke batangku…….lucy faham ……lantas lucy genggam erat
batang ku keras…… so long and big….. kata lucy pada ku….aku senyum
jer…lantas aku menyuakan batangku kemulut lucy. Lucy membenamkan batang ku
kemulut nya dan membuat satu hisapan dan jilatan yang mengghairahkan
aku……aku mula meramas buah dada lucy dan menjilat jilat puting lucy……
lucy seolah olah lupa kesakitan yang baru dirasai……..dari buah dada tangan
ku mula mencapai cipap lucy yang masih basah dan kini jari ku terus mengentel
lembut biji yang tersembul keluar.Lucy mula mengerang semula tanda lucy
terangsang kembali…..kini lidah ku pula mengambil alih jariku di biji cipap
lucy…bertambah banyak air mengalir dari cipap lucy…….aku dah tak tahan
lagi……aku masukkan lidahku yang lembut kedalam gua lucy… ternaik naik
punggung lucy bila lidah ku masuk kedalam gua…..aku mainkan lidah ku begitu
untuk beberapa ketika….lantas lucy menolak aku baring kedalam tub mandi dan
lucy memegang batangku yang keras lagi tegang dan menyuakan ke cipapnya…….

Dengan bantuan air yang keluar dari cipap lucy batangku mula tengelam sedikit
demi sedikit hinggan habis batangku masukkedalam cipap lucy….Ahhhhhhhhhhhh aku
merasa betapa sempit dan enak cipap lucy…..lucy mula menggangkat punggungnya
atas ke bawah……….lucy mengerang keenakan bila aku menunjang batang ku
keatas agak kuat…Ahhhhh ahhhhh ahhhhhhhh……..Aku tak puas aku menonggengkan
badan lucy dan memasukkan kembali batangku…ahhhhhhhhhhhh sempit sungguh aku
rasakan dan lucy pula mengeleng gelengkan kepala tak tertahan dan tiba tiba lucy
mengerang aiksssssssssssssssssssssssss….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kejang seluruh
badan lucy dan rebah…….Aku biarkan lucy merasa kenikmatan klimaxsnya
seketika…..Bila lucy mula sudah mendapat nafas aku membongkokkan lucy dan
memasukkan batangku dan menghayun batangku selaju lajunya…..hayunan semakin
laju dan aku sudah hampir ke penghujungnya……..hentakkan demi hentakkan
batangku kedalam cipap lucy semakin ganas….lucy terus mengelengkan kepala dan
mengerang keenakkan kerana tak pernah merasa keenakkan sedemikian
rupa….ahhhhhhh….aiksssssss pls do again……fuck me
harder…..harder…ahhhhhhhhhhhhhh dan akhirnya tusukan akhir batangku kedalam
cipap lucy berakhir dengan pancutan air mani aku dan lucy klimax kali
keduanya……..ahhhhhhhhhhhhhhhh aiksssssssss aku rebah bersama sama lucy
kedalam tub mandi………

Bila dah reda aku bangun dan terus mandi membersihkan badan….dan meninggalkan
lucy sendirian di tub mandi…. Sesudah mengenakan seluar dalam aku rebah
disebelah Lulu yang masih lena………….Aku sedar bila Lulu bangunkan
aku…….Aku bangun dan dapati Lulu tidak berpakaian semalam tapi kini berbaju
t’shirt nipis tak berbaju dalam….matahari terang menunjukkan hampir pukul 2.30
petang…..Lulu melemparkan t’shirt padaku dan berkata come on wake up time to
go…….sambil senyum……aku bangun mandi dan bersiap untuk pakai seluar ku
yang siap bergosok….Emmmmmmm kata hati ku………sedang terkial kial memakai
baju tiba tiba aku dipeluk dari belakang….aku menoleh rupanya lucy….i like
yours……..sambil memegang batangku yang letih…..dan kecil…..Aku dikulum
lidah dan ditinggalkan tercengang cengang.Aku membalas senyum lucy yang
menjeling manja pada ku….Bila kau sudah siap kini giliran Lulu pula menerpa
aku memeluk mengucup bibir aku dan membisik ketelinga aku…okay time to
go…..and i like malay fuck…Aku meramas lembut buah dada Lulu yang comel tapi
cukup membuat orang geram bila memandang.Sambil menbalas kuluman Lulu.I wait u
in lobby…..

Sampai aku kat bawah jacky senyum padaku sambil menghulurkan tangan dan ucapkan
thanks kerana bawa dia dan lucy ke hotel…..Aku ok jer sambil jeling ke
lucy…….padan muka ko jacky aku dan ratap tubuh lucy dulu…kekekekekekeke
ketawa ku dalam hati…sebelum meninggalkan aku di hotel tersebut sempat lulu
beri sin 50 dollar dan kad agar call dia…….Dan pesanan dia akan datang lagi
ke malaysia lagi……bye………. mereka hilang dari pandangan kesibukan
bandaraya johor bahru……..habis……….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: